ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Dancing with the Bear: A Serial Entrepreneur Goes East

دانلود کتاب رقص با خرس: یک کارآفرین سریالی به شرق می رود

Dancing with the Bear: A Serial Entrepreneur Goes East

مشخصات کتاب

Dancing with the Bear: A Serial Entrepreneur Goes East

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1846730767, 9781846730771 
ناشر:  
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 212 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 521 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Dancing with the Bear: A Serial Entrepreneur Goes East به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رقص با خرس: یک کارآفرین سریالی به شرق می رود نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رقص با خرس: یک کارآفرین سریالی به شرق می رود

بخشی از اعترافات و بخشی راهنمای کسب و کار، رقص با خرس، سفری منحصر به فرد و خارق العاده راجر شاشواس را روایت می کند که او با تشکیلات تجاری و سیاسی چه در خانه و چه در بازارهای نوظهور اروپای شرقی و روسیه مواجه می شود و به چالش می کشد. در سرتاسر، شاشوآ توصیه‌های هوشمندانه‌ای ارائه می‌کند که چگونه یک نسل جدید می‌تواند در غلبه بر موانع دلهره‌آوری که با آن مواجه شده موفق شود و در مناطق روسیه، چین و هند به میلیون‌ها نفر دست یابد. او به تشریح این کتاب می پردازد که چگونه کسانی که روحیه کارآفرینی دارند و آماده اند تا دو سال را در یک کشور جدید سپری کنند، می توانند 50 میلیون دلار به عنوان بازدهی متوسط ​​انتظار داشته باشند. و برای کسانی که طرفدار زندگی آرام خانگی هستند، Dancing With The Bear بینش آشکاری از ذهن یک کارآفرین سریالی در یک دوره منحصر به فرد از تاریخ تجارت ارائه می دهد، زمانی که بازار آزاد رقص خود را با خرس روسی آغاز کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Part confession and part business guide, Dancing with The Bear chronicles Roger Shashouas unique and extraordinary journey as he encounters and challenges the business and political Establishments both at home and in the emerging markets of Eastern Europe and Russia. Throughout, Shashoua provides street-smart advice on how a new generation might succeed in overcoming the daunting obstacles that he encountered, and make mega-millions in the regions of Russia, China and India. he book outlines how those with an entrepreneurial spirit, prepared to spend up to two years in a new country, can expect $50 million as a modest return. And for those who favour quiet domesticity, Dancing With The Bear provides revealing insight into the mind of a serial entrepreneur during a unique period of business history when the free market began its dance with the Russian bear.





نظرات کاربران