دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Wolfgang Immerschitt
سری:
ISBN (شابک) : 3834917486, 9783834917485
ناشر:
سال نشر:
تعداد صفحات: 195
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 5 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Crossmediale Pressearbeit: Unternehmensbotschaften über klassische und neue Kanäle gekonnt platzieren به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب کار مطبوعاتی بین رسانهای: قرار دادن ماهرانه پیامهای شرکت از طریق کانالهای کلاسیک و جدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
چرا برخی از شرکت ها در انتقال پیام های خود به رسانه ها بهتر از سایرین هستند؟ راه حل ترکیبی از مهارت های روابط عمومی، خلاقیت، مدیریت روابط و درک فزاینده از رسانه های جدید است. زیرا کار رسانه ای به معنای چند رسانه ای بیشتر و بیشتر است. در این کتاب، Wolfgang Immerschitt نشان می دهد که چگونه می توان از MP3، HD-TV & Co علاوه بر سازهای سنتی برای روابط عمومی سازمانی استفاده کرد.
Warum schaffen es einige Unternehmen besser als andere, ihre Botschaften in den Medien zu platzieren? Die Lösung ist eine Rezeptur aus PR-Handwerk, Kreativität, Beziehungsmanagement und zunehmend einem Verständnis für neue Medien. Denn Medienarbeit bedeutet immer mehr Multimedialität. Wolfgang Immerschitt zeigt in diesem Buch, wie es gelingt, MP3, HD-TV & Co. neben traditionellen Instrumenten gekonnt für die Unternehmens-PR zu nutzen.
Front Matter....Pages 1-8
Die Qual der Mittelwahl in der neuen Medienarbeit....Pages 9-14
Unternehmenskommunikation in einer veränderten Medienwelt....Pages 15-32
Der Globus der Unternehmenskommunikation....Pages 33-124
Kulturbruch durch das neue Massenmedium Internet....Pages 125-183
Den Wandel in der Unternehmens- kommunikation gestalten....Pages 184-187
Back Matter....Pages 189-198