ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Masochistic Pleasures of Sentimental Literature

دانلود کتاب لذت های مازوخیستی ادبیات عاطفی

مشخصات کتاب

The Masochistic Pleasures of Sentimental Literature

دسته بندی: ادبی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0691009368, 9780691009360 
ناشر:  
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 267 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 983 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب The Masochistic Pleasures of Sentimental Literature به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب لذت های مازوخیستی ادبیات عاطفی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب لذت های مازوخیستی ادبیات عاطفی

برای نسل‌ها، منتقدان در قرن نوزدهم احساسات زنان آمریکایی را به رگه‌ای از مازوخیسم توجه کرده‌اند، اما بحث‌های آنها در مورد آن رابطه پیچیده آن با قدرت زنان را بیش از حد ساده‌تر کرده است. ماریان نوبل استدلال می‌کند که استعلام‌های سلطه‌ی وابسته به عشق شهوانی در ادبیات احساسی باید همان چیزی باشد که بودند: یک شمشیر دولبه از سرکوب و قدرت. او با کاوش در نیروهای فرهنگی که برای ایجاد این ایدئولوژی میل گرد هم آمدند، شروع می‌کند، به‌ویژه گفتمان‌های پروتستانی مربوط به رنج و عشق و گفتمان‌های طبقه متوسط ​​«زن بودن واقعی». قدرت در همگرایی این دو گفتمان برای تصور میل عاشقانه زنان. بنابراین، در ادبیات احساسی، تصاویر سلطه شهوانی مخالف لذت زنانه نیستند، بلکه می توانند سازنده آن باشند. با این حال، این کتاب به سادگی این واقعیت را تجلیل نمی کند. در خوانش کتاب‌های «دنیای گسترده» وارنر، «کلبه‌ی عمو تام» استو و شعر احساساتی دیکنسون، به مزایا و هزینه‌های پیچیده مازوخیسم ادبی زنان در قرن نوزدهم می‌پردازد. در نهایت نشان می‌دهد که چگونه این نویسندگان هم از این رویه گفتمانی استثمار کردند و هم از آن شکل گرفتند. لذت‌های مازوخیستی ادبیات عاطفی نمونه‌ای از روندهای جدید در پژوهش فمینیستی «موج سوم» است، و تحقیقات فرهنگی و تاریخی را ارائه می‌دهد که از بحث‌های روشن و شفاف روانکاوانه و ادبی آگاه است. تئوری. این نشان می‌دهد که نظریه‌های معاصر مازوخیسم - از جمله نظریه‌های دلوز، باتای، کریستوا، بنجامین، برسانی، نویز، منسفیلد- زمانی که در رابطه با ادبیات احساسی در نظر گرفته شوند، مرتبط‌تر و قابل درک‌تر هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران