ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Psychotherapy for Children and Adolescents: Directions for Research and Practice

دانلود کتاب روان درمانی برای کودکان و نوجوانان: دستورالعمل هایی برای تحقیق و عمل

Psychotherapy for Children and Adolescents: Directions for Research and Practice

مشخصات کتاب

Psychotherapy for Children and Adolescents: Directions for Research and Practice

دسته بندی: درمان
ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0195126181, 9780198029168 
ناشر:  
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 319 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 17 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Psychotherapy for Children and Adolescents: Directions for Research and Practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روان درمانی برای کودکان و نوجوانان: دستورالعمل هایی برای تحقیق و عمل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روان درمانی برای کودکان و نوجوانان: دستورالعمل هایی برای تحقیق و عمل

مایلیم در مورد روان درمانی و اثرات آن چه بدانیم؟ ما قبلاً چه می دانیم؟ و برای پر کردن این شکاف چه باید کرد؟ این سؤالات و موارد دیگر در این کتاب کاملاً به روز شده در مورد وضعیت فعلی و جهت گیری های آینده روان درمانی برای کودکان و نوجوانان بررسی شده است. تعادلی بین نگرانی‌های عملی و تحقیقات حفظ می‌کند و منعکس‌کننده بسیاری از رویکردهای جدید به کودکان است که در ده سال گذشته ظاهر شده‌اند. این کتاب که برای تغییر جهت کار فعلی طراحی شده است، طرح یا مدلی را برای هدایت تحقیقات آینده ترسیم می کند و راه هایی را که در آن درمان باید مورد مطالعه قرار گیرد، تشریح می کند. با تمرکز بر روی عملکرد بالینی و آنچه که می‌توان تغییر داد، پیشنهادهایی برای بهبود مراقبت از بیمار ارائه می‌کند و توصیه می‌کند که چگونه کار بالینی می‌تواند به طور مستقیم و به روش‌های جدید به انباشت دانش کمک کند. اگرچه این کتاب به تفصیل تحقیقات روان درمانی کنونی را مورد بحث قرار می دهد، این کتاب دقیقاً با هدف پیشرفت در آینده است و آن را برای روانشناسان، روانپزشکان و همه پزشکان مراقبت از سلامت روان ایده آل می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

What do we wish to know about psychotherapy and its effects? What do we already know? And what needs to be accomplished to fill the gap? These questions and more are explored in this thoroughly updated book about the current status and future directions of psychotherapy for children and adolescents. It retains a balance between practical concerns and research, reflecting many of the new approaches to children that have appeared in the past ten years. Designed to change the direction of current work, this book outlines a blueprint or model to guide future research and elaborates the ways in which therapy needs to be studied. By focusing on clinical practice and what can be changed, it offers suggestions for improvement of patient care and advises how clinical work can contribute directly and in new ways to the accumulation of knowledge. Although it discusses in detail present psychotherapy research, this book is squarely aimed at progress in the future, making it ideal for psychologists, psychiatrists, and all mental health care practitioners.





نظرات کاربران