ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Disability, Long-term Care, and Health Care in the 21st Century

دانلود کتاب ناتوانی، مراقبت طولانی مدت و مراقبت های بهداشتی در قرن بیست و یکم

Disability, Long-term Care, and Health Care in the 21st Century

مشخصات کتاب

Disability, Long-term Care, and Health Care in the 21st Century

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 160692253X, 9781606922538 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 177 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 994 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Disability, Long-term Care, and Health Care in the 21st Century به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ناتوانی، مراقبت طولانی مدت و مراقبت های بهداشتی در قرن بیست و یکم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ناتوانی، مراقبت طولانی مدت و مراقبت های بهداشتی در قرن بیست و یکم

بعضی ها می گویند که یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد. حوزه مدیریت اغلب از روش سیستم های «تصویر غنی» استفاده می کند، «ابزاری نوآور که دانش مربوط به اصلاحات استراتژیک را در بر می گیرد». اغلب در ادبیات مدیریت به عنوان یک "روش سیستم های نرم" برای پیوند دادن حقایق سخت و نرم در یک نمایش کارتونی برای نشان دادن یک مشکل پیچیده به سادگی و واضح توصیف می شود. تحقیق زیر با استفاده از روش تصویر غنی برای به تصویر کشیدن بحران مراقبت طولانی مدت فعلی و خدمات و پشتیبانی طولانی مدت (LTSS) ارائه شده است. تصویر و روایت متکی بر تحقیقات کارشناسی از گذشته و حال، و همچنین بر مصاحبه‌های باز یک به یک با سهامداران کلیدی در زمینه‌های ناتوانی، مراقبت طولانی‌مدت و مراقبت‌های بهداشتی است. محیط برای تصویر غنی اقیانوس است، با کشتی LTSS کنونی که به سمت کوه یخی می رود که موانع و چالش های پیش روی اصلاح سیستم ها را نشان می دهد. موانع و چالش های ناوبری از طریق سیستم فعلی LTSS. ارائه تحقیق هدفمند است، به طوری که خواننده و محقق می توانند سفر را همراه با یک عکس فوری از مسئله آغاز کنند. هدف از این تحقیق ایجاد دانش و درک جدید از تجربه فعلی و نیاز آینده به LTSS مقرون به صرفه برای افراد دارای معلولیت است. این تحقیق در مورد وضعیت تامین مالی LTSS و اصلاح سیستم ها اولین قسمت از یک مجموعه پنج قسمتی است که داستان سیستم فعلی LTSS را بیان می کند تا زمینه را برای بررسی تقاضاهای بازار آینده و شکاف های فعلی در عرضه فراهم کند. بررسی شیوه‌ها و چالش‌های امیدوارکننده دولت؛ و برای تصویر کردن سیستم جامع و پاسخگو به مصرف کننده قرن بیست و یکم و ارائه توصیه های سیاستی. این تحقیق بر اساس پنج فرض است. اولاً، افراد دارای معلولیت، چه جوان و چه مسن، هنگام جستجوی کمک برای زندگی روزمره، تمایل دارند و سزاوار انتخاب هایی هستند که خود تعیین کنندگی و حداکثر عزت و استقلال آنها را حفظ کند. دوم، مکانیسم های تامین مالی فعلی (دولتی و خصوصی) در آینده نزدیک بدون اصلاحات قابل توجه ناپایدار خواهند شد. این سیستم باید برای همه آمریکایی‌ها صرف نظر از سطح درآمد مقرون به صرفه باشد و باید فرصت‌هایی را برای استفاده از حمایت‌های دولتی و خصوصی به روش‌های جدید بدون فقیر کردن ذینفعان در نظر بگیرد. رویکرد جهانی به طراحی و تامین مالی خدمات و حمایت‌هایی که پاسخگوی افراد زیر 65 سال و همچنین سالمندان دارای معلولیت است، بدون اینکه انتخاب فردی و انعطاف‌پذیری را قربانی کند. چهارم، مراقبت رسمی و غیررسمی باید ادامه یابد و نیازهای خانواده و چالش های جذب و نگهداری نیروی کار بررسی شود. پنجم، رویکرد به کیفیت باید جهت مصرف کننده و کنترل منابع را علاوه بر مکانیزم های سنتی تضمین کیفیت خارجی بررسی کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Some people say that a picture is worth a thousand words. The field of management often uses a 'rich picture' systems methodology, 'an innovative tool that encapsulates knowledge relevant to strategic reform'. It is often described in the management literature as a 'soft systems methodology' for linking hard and soft facts in a cartoon-like representation to illustrate a complex problem simply and clearly. The following research is presented using the rich picture methodology to capture the current long-term care and long-term services and supports (LTSS) crisis. The picture and narrative rely on expert research from the past and present, as well as on one-on-one open-ended interviews with key stakeholders in the fields of disability, long-term care, and health care. The setting for the rich picture is the ocean, with the current LTSS ship heading toward an iceberg that represents the barriers and challenges to systems reform.The 'cast' for this rich picture will provide the substantive descriptions and body of research and analysis about the barriers and challenges of navigating through the current system of LTSS. The presentation of the research is purposeful, so that the reader and the researcher can begin the voyage together with a snapshot of the problem. The purpose of this research is to produce new knowledge and understanding of current experience with and future need for affordable LTSS for people with disabilities. This research on the State of LTSS Financing and Systems Reform is the first part in a five-part series that will tell the story of the current LTSS system to set the stage for the exploration of future market demands and current gaps in supply; to explore promising state practices and challenges; and, to picture what the 21st century's comprehensive, consumer-responsive system might look like and make policy recommendations.The research is based on five assumptions. First, people with disabilities, whether young or old, desire and deserve choices when seeking assistance with daily living that maintains their self-determination and maximum dignity and independence. Second, the current financing mechanisms (public and private) will become unsustainable in the near future without significant reform. The system must be affordable to all Americans regardless of income levels and must consider opportunities to leverage public and private support in new ways without impoverishing beneficiaries.Third, there is an opportunity with the changing demographic picture of the United States to explore the possibilities of a universal approach to the design and financing of services and supports that is responsive to individuals under the age of 65, as well as seniors with disabilities, without sacrificing individual choice and flexibility. Fourth, formal and informal caregiving must be sustained, examining family needs and workforce recruitment and retention challenges. Fifth, the approach to quality must examine consumer direction and control of resources in addition to traditional external quality assurance mechanisms.



فهرست مطالب

DISABILITY, LONG-TERM CARE, AND HEALTH CARE IN THE 21ST CENTURY......Page 3
NOTICE TO THE READER......Page 6
CONTENTS......Page 7
PICTURING THE PROBLEM......Page 9
CHARTING THE COURSE......Page 13
CONFUSION AND MISPERCEPTIONS......Page 17
ATTITUDES AND PREFERENCES......Page 18
LACK OF POLITICAL AND PUBLIC WILL......Page 19
NEW LANGUAGE AND DEFINITIONS......Page 21
HEALTH OUTCOMES—ANOTHER REASON FOR REFORM......Page 22
HISTORY AS PROLOGUE......Page 25
EVOLUTION OF AMERICAN CULTURE AND ITS PHILOSOPHYOF CARING—1800S......Page 27
EARLY SETTLEMENT AND PAUPER LAWS......Page 29
20TH CENTURY—FROM CHARITY CARE TO FOR-PROFIT CARE......Page 30
MEET MARY......Page 33
UNDER AGE 65......Page 34
ENTRANCE REQUIREMENTS......Page 35
UNEMPLOYMENT AND ADLS AND IADLS......Page 36
RECIPIENTS OF SUPPLEMENTAL SECURITY INCOME AND SOCIAL SECURITY DISABILITY INSURANCE......Page 37
SSDI RECIPIENTS......Page 38
SUPPLEMENTAL SECURITY INCOME PROGRAM......Page 39
CHRONIC ILLNESS AND THE NEED FOR LONG-TERM SERVICES AND SUPPORTS......Page 40
DUAL ELIGIBILITY—RECIPIENTS OF BOTH MEDICAID AND MEDICARE......Page 41
ONE SIZE DOES NOT FIT ALL......Page 42
BACK TO MARY......Page 44
CAREGIVER CREW......Page 45
WORKFORCE CHALLENGES......Page 49
FEDERAL DECISION-MAKING CREW......Page 50
STATE CREWS......Page 52
FUELING THE ENGINE......Page 55
Medicaid Program......Page 57
Medicaid Home- and Community-Based Services Waiver Program......Page 59
Medicare Programs (Part A and Part B)......Page 60
MEDICAID AND MEDICARE......Page 63
OTHER QUALITY-OF-LIFE DOMAINS......Page 64
HOUSING......Page 65
TRANSPORTATION......Page 66
NUTRITION......Page 69
ASSISTIVE TECHNOLOGY......Page 70
CAREGIVER SUPPORT......Page 72
PUSHING TUGBOATS......Page 75
CASH AND COUNSELING DEMONSTRATIONS......Page 76
ESTABLISHMENT OF AGING AND DISABILITY RESOURCE CENTERS......Page 77
REAL CHOICE SYSTEMS CHANGE GRANTS......Page 78
CONCLUSION......Page 80
AMERICANS WITH DISABILITIES ACT......Page 83
THE OLMSTEAD DECISION......Page 84
NEW FREEDOM INITIATIVE......Page 85
GATHERING CLOUDS......Page 87
Rodriguez v. City of New York (1999)......Page 90
INSTITUTIONALIZATION IS NOT A PREREQUISITE FOR INDIVIDUALS TO BE COVERED BY TITLE II: REDUCING BENEFITS TO THOSE OUTSIDE OF INSTITUTIONAL SETTINGS WHILE MAINTAINING BENEFITS TO THOSE IN INSTITUTIONAL SETTINGS: FISHER V. OKLAHOMA HEALTHCARE AUTHORITY (2003)......Page 91
ACCESS TO QUALITY CARE IN COMMUNITY SETTINGS: BALL V. BIEDESS (2004)......Page 92
CONCLUDING THOUGHTS......Page 95
CHECKLIST OF CHALLENGES......Page 97
Forecast: Prepare to Navigate Choppy Waters and Difficult Storms......Page 98
WORDS FOR SAFE TRAVEL......Page 99
COMPARING CAREGIVER CHARACTERISTICS BY AGE OF RECIPIENT......Page 101
DEMOGRAPHIC PROFILE OF CAREGIVERS BY AGE OF RECIPIENT......Page 103
FEDERAL DEMONSTRATIONS......Page 105
OVERVIEW OF CASH AND COUNSELING DEMONSTRATIONS......Page 109
50 STATES, THE DISTRICT OF COLUMBIA, AND U.S. TERRITORIES WITH INITIATIVES TO IMPROVE ACCESS TO LONG-TERM CARE SERVICES......Page 111
FEDERAL TABLES(CONTINUED ON NEXT PAGE)......Page 113
CONGRESSIONAL OVERSIGHT OF FEDERAL PROGRAMS......Page 135
INDEX......Page 163




نظرات کاربران