ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Most Disreputable Trade: Publishing the Classics of English Poetry 1765-1810

دانلود کتاب بی اعتبارترین تجارت: انتشار آثار کلاسیک شعر انگلیسی 1765-1810

The Most Disreputable Trade: Publishing the Classics of English Poetry 1765-1810

مشخصات کتاب

The Most Disreputable Trade: Publishing the Classics of English Poetry 1765-1810

دسته بندی: تاریخ
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0199532206, 9781435642263 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 402 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب The Most Disreputable Trade: Publishing the Classics of English Poetry 1765-1810 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بی اعتبارترین تجارت: انتشار آثار کلاسیک شعر انگلیسی 1765-1810 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بی اعتبارترین تجارت: انتشار آثار کلاسیک شعر انگلیسی 1765-1810

یک پدیده نشر در گلاسکو در سال 1765 آغاز شد. نسخه های جیبی یکنواخت شاعران انگلیسی چاپ شده توسط رابرت و اندرو فولیس اولین حلقه در زنجیره ای از محصولات ادبی را تشکیل داد که از آن زمان تاکنون رشد کرده است، همانطور که از مجموعه هایی مانند Penguin Classics و Oxford World Classics می بینیم. . Bonnell منشأ این پدیده را بررسی می کند و بیش از دوازده مجموعه شعر چند جلدی را که از مطبوعات بریتانیا در نیم قرن آینده سرچشمه می گیرد، تجزیه و تحلیل می کند. چرا چنین مجموعه‌هایی به سرعت رونق گرفتند، چه کسی آنها را منتشر کرد، چه شکلی به خود گرفت، چگونه به بازار عرضه شد و تبلیغ شد، چگونه خوانندگان خود را به آداب مصرف‌گرایی بازار انبوه سوق داد و چه نقشی در ساخت ادبیات ملی ایفا کرد. این مجموعه ها در برابر یک نبرد حماسی بر سر قانون کپی رایت بازی کردند و درگیر رقابت شدید برای سهم بازار در «کلاسیک ها» در میان ناشران رقیب بودند. این امر برای قدرتمندترین چاپخانه‌های لندن، ویلیام استراهان، ناامیدی را به همراه داشت، که پیش‌بینی می‌کرد رقابتی از این دست کتابفروشی را خراب می‌کند و آن را به «ترحم‌آورترین، گدایی‌ترین، مخاطره‌آمیزترین، بی‌سودترین و بدنام‌ترین تجارت در بریتانیا» تبدیل می‌کند. Lives of the Poets بخشی از چنین مجموعه ای بود که «شاعران جانسون» نام داشت. ویرایش سوم این مجموعه که در سال 1810 منتشر شد، پروژه ملی را به سطح بالایی رساند: شامل 129 شاعر، به علاوه ترجمه های گسترده از کلاسیک یونانی و رومی. در این مرحله، تمام ویژگی‌هایی که مشخصه مجموعه‌های مدرن کلاسیک بومی است تثبیت شده بود، و از آن زمان هرگز چنین بیان بلندپروازانه‌ای از قانون شاعرانه تکرار نشد، همانطور که بونل با نگاه کردن به قرن نوزدهم و بعد از آن نشان می‌دهد. بر اساس کار با مطالب بایگانی، روزنامه ها، دستنامه ها، دفترچه ها، و مهمتر از همه خود کتاب ها، یافته های Bonnell همه جنبه های تجارت کتاب را روشن می کند. داده های کتابشناختی ارزشمندی در مورد هر مجموعه ارائه می شود و منبعی ضروری برای کار آینده در مورد تاریخ شعر انگلیسی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A publishing phenomenon began in Glasgow in 1765. Uniform pocket editions of the English Poets printed by Robert and Andrew Foulis formed the first link in a chain of literary products that has grown ever since, as we see from series like Penguin Classics and Oxford World Classics. Bonnell explores the origins of this phenomenon, analysing more than a dozen multi-volume poetry collections that sprang from the British press over the next half century. Why such collections flourished so quickly, who published them, what forms they assumed, how they were marketed and advertised, how they initiated their readers into the rites of mass-market consumerism, and what role they played in the construction of a national literature are all questions central to the study.The collections played out against an epic battle over copyright law, and involved fierce contention for market share in the "classics" among rival publishers. It brought despair to the most powerful of London printers, William Strahan, who prophesied that competition of this nature would ruin bookselling, turning it into "the most pitiful, beggarly, precarious, unprofitable, and disreputable Trade in Britain."Samuel Johnson's Lives of the Poets were part of such a collection, dubbed "Johnson's Poets." The third edition of this collection, published in 1810, brought the national project to its high water mark: it contained 129 poets, plus extensive translations from the Greek and Roman classics. By this point, all the features that characterize modern series of vernacular classics had been established, and never since has such an ambitious expression of the poetic canon been repeated, as Bonnell shows by peering forward into the nineteenth century and beyond.Based on work with archival materials, newspapers, handbills, prospectuses, and above all the books themselves, Bonnell's findings shed light on all aspects of the book trade. Valuable bibliographical data is presented regarding every collection, forming an indispensable resource for future work on the history of the English poetry canon.



فهرست مطالب

Contents......Page 10
List of Tables......Page 12
List of Illustrations......Page 13
Abbreviations......Page 14
Introduction: A New Sensibility for Classics......Page 16
1. Our Native Classics, Complete and Uniform......Page 22
After the Greek and Roman Classics......Page 24
A Classical Apollo for Britannia......Page 34
Diff’rent Sorts of Fare from a Miscellany......Page 39
Copyright and Canon......Page 45
A Reputable Trade—or Pitiful, Beggarly, Precarious?......Page 49
2. The Elzevirs of Glasgow: Robert and Andrew Foulis......Page 54
Gilt by Association......Page 56
The Character of a University-Printer......Page 61
Enterprising Scotsmen and the Impartial Briton......Page 66
An Elzevir for English Poetry......Page 70
Readers Glad to have them......Page 77
3. William Creech and John Boyle: The Classics Spread Across Scotland......Page 83
The Most Celebrated British Poets......Page 85
As Great a Pirate as the Worst......Page 90
Beattie’s Place among that Fraternity......Page 96
All that is Valuable of the Whole English Poets......Page 102
The Best Schemes the Most Ruinous......Page 105
4. John Bell’s Little Trifling Edition Revisited......Page 112
In the Elzeverian Stile......Page 113
Pictures of the Highest Authority......Page 121
The Progress of Piracy......Page 131
The Brilliancy of its Reception......Page 139
Booksellers Printing upon One Another......Page 145
5. Johnson’s Prefaces and Bell’s Connected System of Biography......Page 149
The Magnum Nomen......Page 150
An Apology to the Partners......Page 155
That Part which you might Call Piracy......Page 159
Bell’s Use of Johnson’s Prefaces......Page 168
Additional Materials Interwoven......Page 173
6. The Best Judges of Vendible Poetry: William Strahan, Joseph Wenman, et al......Page 184
All the English Poets of Reputation......Page 185
A Considerable Degree of Demand......Page 190
The Parnassian Library of Wenman......Page 195
Every Syllable Written by the Respective Authors......Page 201
Rendering the Collection More Complete......Page 204
7. Robert Anderson’s Comprehensive View of English Poetry......Page 214
Active and Liberal Cooperation between Publisher and Editor......Page 215
Appearing as Editor......Page 222
Scatter’d Gems that Round Parnassus Shine......Page 226
The Cheapest and Most Perfect Edition of British Poets......Page 231
Wanting to Complete the Arrangement......Page 238
8. Charles Cooke’s Pocket Library......Page 242
The Important Object of Easy Purchase......Page 243
Stamped with Universal Approbation......Page 254
Ardour and the British Bard......Page 263
Attracting the Notice of the Artist......Page 268
Ornamental for the Book-Case......Page 276
9. John Sharpe and Alexander Chalmers: A Body of Standard English Poetry......Page 281
The Truly Eminent English Poets......Page 283
Deviation from Preceding Systems......Page 288
To the Curious in Prints......Page 297
The Minnow Tribe Swims on......Page 304
Perpetuating Editions in this Manner......Page 312
10. Splinter Canons, Fugitives, and Empire......Page 324
The ‘Old Canon’: How Sudden and How Rigid?......Page 325
Classically Fugitive......Page 331
Rejecting the Female’s Rightful Part......Page 336
English Canons and Scottish (and Irish) Bards......Page 341
Circulation of the British Classics......Page 351
Epilogue: A Library to Every House......Page 359
Select Bibliography......Page 368
C......Page 386
M......Page 387
W......Page 388
B......Page 390
C......Page 391
D......Page 393
G......Page 394
J......Page 395
L......Page 396
N......Page 397
P......Page 398
S......Page 399
W......Page 401
Z......Page 402




نظرات کاربران