ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Strategic Marketing Planning, Second Edition

دانلود کتاب برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی، ویرایش دوم

Strategic Marketing Planning, Second Edition

مشخصات کتاب

Strategic Marketing Planning, Second Edition

دسته بندی: بازاریابی: تبلیغات
ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1856176177, 9781856176170 
ناشر:  
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 565 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی، ویرایش دوم: بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی استراتژیک



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Strategic Marketing Planning, Second Edition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی، ویرایش دوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی، ویرایش دوم

"برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی" بر موفقیت و شهرت "مدیریت بازاریابی استراتژیک" ویلسون و گیلیگان با تمرکز محکم بر فرآیند برنامه ریزی استوار است. "برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی" بر جنبه های مهم "برنامه ریزی" متمرکز است که برای شاغلین و دانشجویان به طور یکسان از اهمیت حیاتی برخوردار است. این ساختار شفافی دارد که خلاصه ای از پنج بعد اصلی فرآیند برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی را ارائه می دهد. نویسندگان برجسته در این بخش، ویلسون و گیلیگان، تفکر فعلی در بازاریابی را ارائه می دهند و تغییراتی را که طی چند سال گذشته متحمل شده است، در نظر می گیرند. اطلاعات به روز شده در این نسخه جدید شامل: * تغییر دیدگاه شرکت در مورد نقش فعالیت بازاریابی استراتژیک * تغییر ساختارهای اجتماعی و ظهور قبایل اجتماعی * اهمیت مصرف کننده "جدید" و چگونگی مدیریت مصرف کننده جدید * تفکر جدید در مورد تقسیم‌بندی بازار* تغییر مسیرها به سمت بازار* تحولات در بازاریابی الکترونیکی * تغییر ساختارها و فشارهای محیطی * محتوای اثبات شده: مبتنی بر موفقیت و شهرت کتاب درسی پرفروش "مدیریت بازاریابی استراتژیک" ویلسون و گیلیگان * جذابیت گسترده مخاطبان: تمرکز بر موارد انتقادی جنبه‌های «برنامه‌ریزی» که برای دانش‌آموزان و شاغلین اهمیت حیاتی دارند* بهترین عملکرد: درس‌هایی را که باید از بهترین عملکرد آموخته شود، استخراج می‌کند و بازاریابان را قادر می‌سازد تا مهارت‌های اصلی را بهبود بخشند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

'Strategic Marketing Planning' builds on the success and reputation of Wilson and Gilligan's 'Strategic Marketing Management' by focusing firmly on the planning process. 'Strategic Marketing Planning' concentrates on the critical 'planning' aspects that are of vital importance to practitioners and students alike. It has a clear structure that offers a digest of the five principal dimensions of the strategic marketing planning process. Leading authors in this sector, Wilson and Gilligan offer current thinking in marketing and consider the changes it has undergone over the past few years. Updated information in this new edition includes: * Changing corporate perspectives on the role of strategic marketing activity* Changing social structures and the rise of social tribes * The significance of the 'new' consumer and how the new consumer needs to be managed * New thinking on market segmentation* Changing routes to market* Developments in e-marketing * Changing environmental structures and pressures * Proven content: builds on the success and reputation of Wilson and Gilligan's 'Strategic Marketing Management' bestselling textbook * Wide audience appeal: focuses on the critical 'planning' aspects of vital importance to students and practitioners* Best practice: draws out lessons to be learned from best practice, enabling marketers to improve core skills





نظرات کاربران