دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Laurie Leventhal-Belfer. Cassandra Coe
سری:
ISBN (شابک) : 1843107481, 9781423710035
ناشر:
سال نشر: 2004
تعداد صفحات: 305
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 955 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Asperger Syndrome in Young Children: A Developmental Approach for Parents and Professionals به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب سندرم آسپرگر در کودکان خردسال: رویکردی رشدی برای والدین و متخصصان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب برجسته بر نحوه نمایش AS در کودکان پیش دبستانی تمرکز دارد. یک راهنمای ضروری برای والدینی که با تشخیص AS فرزندشان کنار می آیند و برای متخصصانی که با این گروه سنی کار می کنند، در پاسخ به سؤالات فوری مخصوص کودکان کوچکتر بی نظیر است. چگونه والدین می توانند به کودک AS خود کمک کنند تا گفتار و زبان را توسعه دهد؟ چه کمکی در مدرسه و خانه وجود دارد؟ چه زمانی باید به کودک در مورد AS اطلاع داد؟ لونتال-بلفر و کو شامل خلاصهای مفید از مراحل رشد اولیه کودکی، یک مدل تشخیصی مبتنی بر ارزیابی کودک در مقایسه با کودکان «عصبی» با در نظر گرفتن روابط در خانه، مدرسه یا مراقبت ارائه میکنند. کتاب آنها نشان می دهد که چگونه می توان استراتژی های مداخله زودهنگام مناسب را توسعه داد و به والدین، معلمان و متخصصان سلامت روان در تصمیم گیری آگاهانه برای پرورش رشد کودکان AS کمک کرد.
This landmark book focuses on how AS presents in pre-school children. An essential guide for parents coming to terms with their child's AS diagnosis and for the professionals who work with this age group, it is unique in answering pressing questions specific to younger children. How can parents help their AS child to develop speech and language? What help is available at school and home? When, if at all, should a child be informed about AS? Including a useful summary of early childhood development stages, Leventhal-Belfer and Coe provide a diagnostic model based on assessment of the child in contrast to 'neurotypical' children, considering relationships at home, in school or in care. Their book shows how to develop tailored early intervention strategies and to assist parents, teachers and mental health professionals in making informed decisions to nurture the development of AS children.