ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Managing Diversity and Equality in Construction: Initiatives and Practice

دانلود کتاب مدیریت تنوع و برابری در ساخت و ساز: ابتکارات و عمل

Managing Diversity and Equality in Construction: Initiatives and Practice

مشخصات کتاب

Managing Diversity and Equality in Construction: Initiatives and Practice

دسته بندی: ساخت و ساز
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 041528869X, 9780415288699 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 380 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Managing Diversity and Equality in Construction: Initiatives and Practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت تنوع و برابری در ساخت و ساز: ابتکارات و عمل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت تنوع و برابری در ساخت و ساز: ابتکارات و عمل

با وجود اینکه زنان در صنعت ساخت و ساز بریتانیا تنها سیزده درصد نیروی کار را تشکیل می دهند و کارگران سیاه پوست و آسیایی کمتر از دو درصد هستند، علیرغم اینکه بیش از شش درصد از جمعیت شاغل را تشکیل می دهند، تنوع مشکلی است که صنعت ساختمان باید با آن مقابله کند. به طور مستقیم. در این عنوان مدیریت تنوع به عنوان فرصتی برای صنعت ساختمان ارائه شده است. کارهایی از چندین کشور و منطقه مختلف، در آمریکای شمالی، استرالیا و اروپا ارائه شده است تا تصویری جامع از این موضوع پیچیده و اغلب حساس ارائه شود. فراتر از موضوعات سنتی مشارکت جنسیتی و تبعیض نژادی، طیف وسیعی از موضوعات گوناگونی را که صنعت ساخت و ساز با آن مواجه است، شامل می شود، از جمله گرایش جنسی، ناتوانی و تعادل بین کار و زندگی. این عنوان کلیدی که خواندنی ضروری برای مدیران ساخت و ساز و منبعی ارزشمند برای محققان پس از فارغ التحصیلی است، نه تنها توضیح کاملی از تحقیقات معاصر را ارائه می دهد، بلکه ابزارهای تشخیصی عملی و تکنیک هایی را برای مدیریت موفقیت آمیز تنوع در ساخت و ساز و اطلاعات لازم برای پایبندی به قانون


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

With women in the UK construction industry constituting just thirteen per cent of the workforce and black and Asian workers numbering less that two per cent, despite representing more than six per cent of the working population, diversity is a problem that the construction industry needs to tackle directly. In this title, diversity management is presented as an opportunity for the construction industry. Work is presented from several different countries and regions, in North America, Australia and Europe to provide a comprehensive picture of this complex and often sensitive issue. Going beyond the traditional topics of gender and racial discrimination contributions encompass a wide range of diversity issues facing the construction industry, including sexual orientation, disability and the work-life balance. Essential reading for construction managers and a valuable resource for post-graduate researchers, this key title provides not only a thorough exposition of contemporary research but also supplies the practical diagnostic tools, and techniques to successfully manage diversity in construction and the information to adhere to the law.





نظرات کاربران