ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Conceptual Art: A Critical Anthology

دانلود کتاب هنر مفهومی: گلچین انتقادی

Conceptual Art: A Critical Anthology

مشخصات کتاب

Conceptual Art: A Critical Anthology

دسته بندی: هنر
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0262511177, 9780262011730 
ناشر:  
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 624 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب هنر مفهومی: گلچین انتقادی: هنر و تاریخ هنر، تاریخ هنر، هنر مدرن



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Conceptual Art: A Critical Anthology به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب هنر مفهومی: گلچین انتقادی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب هنر مفهومی: گلچین انتقادی

در مقایسه با سایر جنبش‌های آوانگارد که در دهه 1960 ظهور کردند، هنر مفهومی توجه جدی نسبتا کمی از سوی مورخان و منتقدان هنر در بیست و پنج سال گذشته به خود جلب کرده است - تا حدی به دلیل ماهیت دشوار و فکری این هنر. این عدم توجه به ویژه با توجه به تأثیر شگرف هنر مفهومی بر هنر پانزده سال گذشته، در بحث انتقادی پیرامون پست مدرنیسم، و استفاده از نظریه توسط هنرمندان، متصدیان، منتقدان و مورخان قابل توجه است. این گلچین برجسته برای اولین بار اسناد تاریخی کلیدی که به تعریف و هدف جنبش کمک کردند. همچنین حاوی خاطرات اخیر شرکت کنندگان و همچنین تاریخ های انتقادی برخی از هنرمندان برجسته و مورخان هنر امروزی است. بسیاری از مقالات و اظهارات هنرمندان به طور خاص برای این جلد به انگلیسی ترجمه شده است. بخش خوبی از مبادله بین هنرمندان، منتقدان و نظریه پردازان در کاتالوگ های محدود، مجلات کوچک و مکاتبات خصوصی صورت گرفت. این اسناد تأثیرگذار برای اولین بار در اینجا جمع آوری شده است، همراه با تعدادی مقاله و مصاحبه که قبلاً منتشر نشده است. مشارکت کنندگان: الکساندر آلبرو، هنر و زبان، تری اتکینسون، مایکل بالدوین، رابرت بری، گریگوری بتکاک، مل بوشنر، زیگموند بود، ژرژز بودایل، مارسل برودثارس، بنجامین بوکله، دانیل بورن، ویکتور بورگین، ایان برن، جک برنهام، لوئیس کمنیتزر، جان چندلر، سارا چارلزورث، میشل کلاورا، ژان کلی، مایکل کوریس، ادواردو کاستا، توماس کرو، هانه داربوون، را؟ اسکاری، پیرو گیلاردی، دن گراهام، ماریا ترزا گرامولیو، هانس هاکه، چارلز هریسون، روبرتو جاکوبی، مری کلی، جوزف کوسوث، مکس کوزلوف، کریستین کوزلوف، سول لوویت، لوسی لیپارد، لی لوزانو، کیناستون مک‌شاین، سیلدو مایرلس، سی Millet، Olivier Mosset، John Murphy، H?©lio اوتیتیکا، میشل پارمنتیه، آدریان پایپر، ایوان راینر، ماری کارمن رامیرز، نیکلاس روزا، هارولد روزنبرگ، مارتا روسلر، آلن سکولا، جین سیگل، ست سیگلاب، تری اسمیت، رابرت اسمیتسون، آتنا تاچا اسپیر، بلیک استیمسون، نیل تورونی مایلر، اوکلز، جف وال، رولف ویدور، ایان ویلسون.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Compared to other avant-garde movements that emerged in the 1960s, conceptual art has received relatively little serious attention by art historians and critics of the past twenty-five years--in part because of the difficult, intellectual nature of the art. This lack of attention is particularly striking given the tremendous influence of conceptual art on the art of the last fifteen years, on critical discussion surrounding postmodernism, and on the use of theory by artists, curators, critics, and historians.This landmark anthology collects for the first time the key historical documents that helped give definition and purpose to the movement. It also contains more recent memoirs by participants, as well as critical histories of the period by some of today's leading artists and art historians. Many of the essays and artists' statements have been translated into English specifically for this volume. A good portion of the exchange between artists, critics, and theorists took place in difficult-to-find limited-edition catalogs, small journals, and private correspondence. These influential documents are gathered here for the first time, along with a number of previously unpublished essays and interviews.Contributors : Alexander Alberro, Art & Language, Terry Atkinson, Michael Baldwin, Robert Barry, Gregory Battcock, Mel Bochner, Sigmund Bode, Georges Boudaille, Marcel Broodthaers, Benjamin Buchloh, Daniel Buren, Victor Burgin, Ian Burn, Jack Burnham, Luis Camnitzer, John Chandler, Sarah Charlesworth, Michel Claura, Jean Clay, Michael Corris, Eduardo Costa, Thomas Crow, Hanne Darboven, Ra??l Escari, Piero Gilardi, Dan Graham, Maria Teresa Gramuglio, Hans Haacke, Charles Harrison, Roberto Jacoby, Mary Kelly, Joseph Kosuth, Max Kozloff, Christine Kozlov, Sol LeWitt, Lucy Lippard, Lee Lozano, Kynaston McShine, Cildo Meireles, Catherine Millet, Olivier Mosset, John Murphy, H?©lio Oiticica, Michel Parmentier, Adrian Piper, Yvonne Rainer, Mari Carmen Ramirez, Nicolas Rosa, Harold Rosenberg, Martha Rosler, Allan Sekula, Jeanne Siegel, Seth Siegelaub, Terry Smith, Robert Smithson, Athena Tacha Spear, Blake Stimson, Niele Toroni, Mierle Ukeles, Jeff Wall, Rolf Wedewer, Ian Wilson.





نظرات کاربران