دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Carsten Greve
سری:
ISBN (شابک) : 0415356547, 9780203002735
ناشر:
سال نشر: 2007
تعداد صفحات: 199
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب CONTRACTING FOR PUBLIC SERVICES (Routledge Masters in Public Management) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب قرارداد برای خدمات عمومی (کارشناس ارشد روتلج در مدیریت دولتی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این متن که در رویکرد بینالمللی، روشنتر و جامع است و موضوعات جدیدی مانند جهانیسازی و فناوری اطلاعات را پوشش میدهد، مقدمهای کامل از مراحل کلیدی فرآیند قرارداد و مهارتهای مورد نیاز مدیران در اجرای آن ارائه میکند. اینها عبارتند از: سیاست برای انعقاد قرارداد خرید استراتژیک، درک بازارها، ابلاغ تصمیم قرارداد، طراحی و تنظیم قرارداد، نقش مصرف کننده، تنظیم مقررات ارائه خدمات که با مطالعات موردی پزشکان از طیف وسیعی از کشورهای OECD نشان داده شده است، این کتاب یک نظریه نظری مهم جدید را ارائه می کند. «مدل مدیریت قرارداد» و «مدل قرارداد بالغ»، و مکانیسمها، قوانین رسمی و هنجارهای غیررسمی را که بر نحوه قرارداد دولتها برای خدمات عمومی تأثیر میگذارند، بررسی میکند. خواندن این کتاب برای همه دانشجویان مدیریت دولتی و همه مدیران خدمات عمومی ضروری است.
Insightful and comprehensive and covering new subjects like globalization and IT, this text, international in its approach, provides a thorough introduction to the key phases of the contracting process and the skills required by managers in its implementation. These include: policy for contracting strategic purchasing understanding markets communicating the contracting decision designing and drafting the contract the role of the consumer the regulation of service provision Illustrated throughout with practitioner case-studies from a range of OECD countries, this book presents an important new theoretical ‘contract management model’ and a ‘mature contract model', and explores the mechanisms, formal rules and informal norms that influence the way governments contract for public services. This book is essential reading for all students of public management and all public service managers.