دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Martin Heidegger
سری: Heidegger Gesamtausgabe 32
ISBN (شابک) : 3465029232, 9783465029236
ناشر: Klostermann
سال نشر: 1997
تعداد صفحات: 226
زبان: German
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 14 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Hegels Phänomenologie des Geistes (Wintersemester 1930/31) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب پدیدارشناسی روح هگل (ترم زمستان 1930/31) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این سخنرانی از ترم زمستان 1930/31 حاوی تفاسیر بخش آگاهی و خودآگاهی از پدیدارشناسی ذهن است. هایدگر در نیت او برای درک ماهیت خودآگاهی عمیق تر از کانت با هگل موافق است. از سوی دیگر، او با غلبه دیالکتیکی هگل بر تناهی آگاهی در تناقض با ایده او از تعالی بر موجودات به خودی مخالف است. نامتناهی معرفت مطلق، تناهی تعالی وجود. آیا درک کامل بودن، و آیا کامل مطلق است، یا استکمال، تعالی پوشیده، تناهی است؟ بحث ما در این دوراهی تناهی و بی نهایت قرار می گیرد.
Diese Vorlesung aus dem Wintersemester 1930/31 enthalt Interpretationen der Abschnitte Bewusstsein und Selbstbewusstsein der Phanomenologie des Geistes. Mit Hegel ist Heidegger in der Absicht einig, die Eigenart des Selbstbewusstseins tiefer als Kant zu fassen; andererseits stellt er Hegels dialektischer Uberwindung der Endlichkeit des in Gegensatze verstrickten Bewusstseins seine Idee der Transzendenz uber das Seiende zur Selbstheit entgegen. Die Unendlichkeit des absoluten Wissens die Endlichkeit des transzendierenden Daseins. Ist das Verstehen des Seins absolvent, und ist das Absolvente das Absolute, oder ist die Absolvenz die verhullte Transzendenz, die Endlichkeit? Unsere Auseinandersetzung ist auf diesen Kreuzweg von Endlichkeit und Unendlichkeit gestellt.