ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب New Methods of Competing in the Global Marketplace: Critical Success Factors from Service and Manufacturing (Resource Management)

دانلود کتاب روش‌های جدید رقابت در بازار جهانی: عوامل حیاتی موفقیت از خدمات و تولید (مدیریت منابع)

New Methods of Competing in the Global Marketplace: Critical Success Factors from Service and Manufacturing (Resource Management)

مشخصات کتاب

New Methods of Competing in the Global Marketplace: Critical Success Factors from Service and Manufacturing (Resource Management)

دسته بندی: فلسفه: تفکر انتقادی
ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1420051261, 9781420051278 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 458 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب New Methods of Competing in the Global Marketplace: Critical Success Factors from Service and Manufacturing (Resource Management) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روش‌های جدید رقابت در بازار جهانی: عوامل حیاتی موفقیت از خدمات و تولید (مدیریت منابع) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روش‌های جدید رقابت در بازار جهانی: عوامل حیاتی موفقیت از خدمات و تولید (مدیریت منابع)

برای بیش از یک قرن، تولید، رشد توسعه‌ای مدیریت در کسب‌وکار، عمدتاً در دستیابی به هزینه‌های کمتر و کیفیت بالاتر را دیکته کرده است. با این حال، قدرت اقتصاد همچنان به سرعت به سمت بخش خدمات حرکت می کند و تعدادی از تکنیک های مدیریتی نوآورانه متناسب با عملیات خدمات مشتری را به همراه دارد. با برجسته کردن ارزش استفاده از نوآوری‌های معاصر برای کمک به دستیابی به موفقیت، روش‌های جدید رقابت در بازار جهانی مزایایی را که شرکت‌ها می‌توانند با به اشتراک گذاشتن تکنیک‌ها در سراسر مرزهای تولید/خدمات به دست آورند، مشخص می‌کند. این کتاب با تأکید بر شباهت‌های بین دو مؤلفه، به وضوح این مرز محو شده را توصیف می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه تکنیک‌های مورد استفاده در یک زمینه را می‌توان برای استفاده مؤثر در دیگری تطبیق داد. این توضیح می‌دهد که چگونه برنامه‌های مدیریتی و تولیدی را می‌توان برای مطابقت با نیازهای فردی شخصی‌سازی کرد و از طریق نوآوری‌های فناوری، تنظیم مجدد زیرساخت‌ها و تنظیمات فرهنگی با موفقیت اجرا کرد. نویسندگان مراحل لازم برای ایجاد یک زنجیره تامین یکپارچه را شرح می دهند. آنها یک مدل ورودی-تحول-خروجی تجاری (ITO) ارائه می کنند که عناصر اساسی مدیریت عملیات خدماتی را به تصویر می کشد و توضیح می دهد که چگونه مدیران از مسیرهای مختلفی برای کمک به آنها در تصمیم گیری و مدیریت شرکت خود استفاده می کنند. به عنوان یک مدیر، بینش عملی زیادی خواهید یافت که در کسب و کار شما کاربرد دارد. این کتاب با تأکید بر نیاز به مدیریت دانش، نشان می دهد که تغییر برای موفقیت آینده همه انواع سازمان ها ضروری است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

For well over a century, manufacturing has dictated the developmental growth of management in business, mainly in achieving lower costs and higher quality. The strength of the economy, however, continues to move quickly toward the service sector, bringing with it a number of innovative management techniques tailored to customer service operations. Highlighting the value of using contemporary innovations to help achieve success, New Methods of Competing in the Global Marketplace outlines the benefits that companies can gain by sharing techniques across the manufacturing/services boundary. Emphasizing the similarities between the two components, the book vividly describes this vanishing boundary and shows how the techniques used in one field can be adapted for effective use in the other. It describes how management and manufacturing programs can be personalized to fit individual needs and can be successfully implemented through technology innovations, infrastructure realignments, and cultural adjustments. The authors describe the steps necessary to build an integrated supply chain. They present a novel business input-transformation-output (ITO) model that depicts the basic elements of service operations management and explains how managers use a variety of paths to aid them in the decision making and management of their companies. As a manager, you will find a wealth of practical insight that applies to your business. Stressing the need for knowledge management, this book shows that change is necessary for the future success of all types of organizations.





نظرات کاربران