ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Leadership for the Twenty-First Century

دانلود کتاب رهبری برای قرن بیست و یکم

Leadership for the Twenty-First Century

مشخصات کتاب

Leadership for the Twenty-First Century

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0275936708, 9780275936709 
ناشر: Praeger 
سال نشر: 1991 
تعداد صفحات: 240 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Leadership for the Twenty-First Century به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رهبری برای قرن بیست و یکم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رهبری برای قرن بیست و یکم



این مطالعه روشنگر مفهوم رهبری را که در 75 سال گذشته درک شده است مورد نقد قرار می‌دهد و به قرن بیست و یکم برای درک بازسازی‌شده رهبری در عصر فراصنعتی نگاه می‌کند. در دهه های گذشته شباهت های بیشتری نسبت به آنچه تصور می شد یافت شد. موضوع کتاب جوزف سی. روست این است که رهبری به عنوان یک مدیریت خوب در نظر گرفته شده است. روست در این جلد تعریف و پارادایم جدیدی را برای رهبری ایجاد می کند که رهبری را از مدیریت به روش های اساسی متمایز می کند. اخلاق رهبری از دیدگاه فراصنعتی این پارادایم را کامل می کند. این کتاب با پیشنهادهایی به پایان می‌رسد که می‌توانند فوراً برای کمک به تغییر درک ما از رهبری استفاده شوند.

رهبری قرن بیست و یکم بیان می‌کند که مکتب رهبری که با مدیریت خوب مشخص می‌شود، در تمام دوران وجود داشته است، اما طرفداران آن به خوبی بیان نشده‌اند. نقد ادبیات رهبری شامل تعاریفی از رهبری است که در هر دهه از سال 1930 نوشته شده است، که در الگوهای فکری گروه بندی شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. فصلی به مفهوم رهبری در دهه 1980 اختصاص دارد، زمانی که انفجار ادبیات ظاهر شد. کسانی که در رشته مدیریت دولتی، مسائل تجاری کاربردی و ارتباطات تحصیل می کنند به این کار جذاب علاقه مند خواهند شد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This illuminating study critiques the concept of leadership as understood in the last 75 years and looks to the twenty-first century for a reconstructed understanding of leadership in the postindustrial era. More similarities in past decades were found than had been thought; the thread throughout Joseph C. Rost's book is that leadership was conceived of as good management. Rost develops a new definition and paradigm for leadership in this volume that distinguishes leadership from management in fundamental ways. The ethics of leadership from a postindustrial perspective completes the paradigm. The book concludes with suggestions that can be immediately utilized in helping to transform our understanding of leadership.

Leadership for the Twenty-First Century states that the school of leadership characterized by good management has been in evidence all along, yet not well articulated by its proponents. The critique of leadership literature includes definitions of leadership written in each decade since 1930, which are grouped in patterns of thought and analyzed. A chapter is devoted to the concept of leadership in the 1980s, when an explosion of literature appeared. Those studying public administration, applied business issues, and communications will be interested in this fascinating work.





نظرات کاربران