دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Dennis Howard Green
سری:
ISBN (شابک) : 9780521020749, 0521020743
ناشر:
سال نشر: 2005
تعداد صفحات: 365
زبان: English
فرمت فایل : DJVU (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Art of Recognition in Wolfram's Parzival به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب هنر شناخت در پرزیوال ولفرام نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اگرچه اخیراً کار زیادی در رابطه بین شاعر، راوی و مخاطب در ادبیات قرون وسطی انجام شده است، اما هنوز هیچ تلاش مستمری برای بررسی راههایی که پاسخهای شنونده از نظر بلاغی کنترل و هدایت میشوند در مورد پرزیوال ولفرام صورت نگرفته است. فون اشنباخ این کتاب با ترکیب پنج رویکردی که تاکنون فقط به طور جداگانه یا جزئی مورد استفاده قرار گرفته اند، چنین تحقیقی را انجام می دهد: استفاده راوی از تکنیک دیدگاه، مشکلی خاص در مورد تکنیک قرون وسطی، مشکلی خاص در مورد دریافت قرون وسطایی از اثرش، روشی که به بهترین وجه به عنوان «آشکارسازی در حین پنهان کردن»، تکنیکی که در نامگذاری شخصیتها استفاده میشود، و موضوع تشخیص در پرزیوال توصیف میشود. این رویکردها با هم ترکیب شده و با جزئیات در توالی روایی عاشقانه ولفرام به کار می روند. اگرچه روایات مربوط به گامورت، پرزیوال و گاوان همگی به آن پرداخته می شود، اما سهم شیر به پارزیوال به عنوان قهرمان اثر می رسد (به همین دلیل اهمیت ویژه ای به گفت و گوی حیاتی او با تروریزنت گوشه نشین در کتاب نهم داده می شود)، اما توجه لازم است. همچنین به Gawan به عنوان وسیله ای برای برجسته کردن موقعیت خاص قهرمان پرداخت می شود. بحث سرتاسر حول برخوردهای مختلف در اثر سازماندهی می شود که در آن شناخت یا عدم شناخت نقشی ایفا می کند.
Although much work has recently been done on the relationship between poet, narrator and audience in medieval literature, no sustained attempt has yet been made to inquire into the ways in which the listener's responses are rhetorically controlled and guided in the case of the Parzival of Wolfram von Eschenbach. This book attempts such an inquiry by combining five approaches which have so far been used only separately or partially: the narrator's use of a point of view technique, a specific problem concerning the medieval technique, a specific problem concerning the medieval reception of his work, a procedure best described as 'revealing while concealing', the technique used in naming characters, and the theme of recognition in Parzival. These approaches are combined and applied in detail to the narrative sequence of Wolfram's romance. Although the narratives dealing with Gahmuret, Parzival and Gawan are all dealt with, the lion's share falls to Parzival as the hero of the work (whereby special importance is attached to his crucial dialogue with the hermit Trevrizent in Book IX), but due regard is also paid to Gawan as a means of highlighting the special position of the hero. The discussion throughout is organised around the various encounters in the work in which recognition or non-recognition plays a part.