ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Everafter

دانلود کتاب آخرت

The Everafter

مشخصات کتاب

The Everafter

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0061964573, 9780061964572 
ناشر: HarperCollins Publishers 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 153 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب The Everafter به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آخرت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آخرت

مدیسون استانتون نمی داند کجاست و چگونه به آنجا رسیده است. اما او این را می داند - او مرده است. و تنها، در فضایی وسیع و تاریک. تنها شرکتی که او در این مکان دارد، اشیای نورانی هستند که معلوم می شود همه چیزهایی هستند که مدی در زمان زنده بودنش از دست داده است. و به زودی متوجه می شود که با این مصنوعات، می تواند لحظاتی از زندگی خود را دوباره تجربه کند - و گاهی اوقات حتی تغییر کند. اولین بوسه اش سفر به دنیای دیزنی عروسی خواهرش یک خواب فاجعه بار مدی در تجدید این لحظات، حقایق روشنگر و گاهی ترسناک را در مورد زندگی و مرگ خود می آموزد. این یک رمان تسخیرکننده و در نهایت امیدبخش درباره زیبایی حتی بی‌اهمیت‌ترین لحظات و قدرت عشق واقعی حتی فراتر از مرگ است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Madison Stanton doesn't know where she is or how she got there. But she does know this—she is dead. And alone, in a vast, dark space. The only company she has in this place are luminescent objects that turn out to be all the things Maddy lost while she was alive. And soon she discovers that with these artifacts, she can reexperience—and sometimes even change—moments from her life. Her first kiss. A trip to Disney World. Her sister's wedding. A disastrous sleepover. In reliving these moments, Maddy learns illuminating and sometimes frightening truths about her life—and death. This is a haunting and ultimately hopeful novel about the beauty of even the most insignificant moments—and the strength of true love even beyond death.





نظرات کاربران