ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب America's Geisha Ally: Reimagining the Japanese Enemy

دانلود کتاب متحد گیشا آمریکا: تجسم مجدد دشمن ژاپنی

مشخصات کتاب

America's Geisha Ally: Reimagining the Japanese Enemy

دسته بندی: مطالعات آمریکایی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 067402348X, 9780674023482 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 408 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1,004 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب America's Geisha Ally: Reimagining the Japanese Enemy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب متحد گیشا آمریکا: تجسم مجدد دشمن ژاپنی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب متحد گیشا آمریکا: تجسم مجدد دشمن ژاپنی

در طول جنگ جهانی دوم، ژاپن توسط آمریکا به عنوان دشمن منفور ما در شرق مورد تحقیر قرار گرفت. اگرچه ما «آلمان‌های خوب» را از نازی‌ها متمایز می‌کردیم، اما همه ژاپنی‌ها را بی‌مورد به‌عنوان متعصب و وحشی محکوم می‌کردیم. با داغ شدن جنگ سرد، دولت ایالات متحده تصمیم گرفت ژاپن را به سنگر خود در برابر کمونیسم در آسیا تبدیل کند. اما چگونه مردم آمریکا به این زودی پس از اینکه «ژاپنی ها» به عنوان میمون های مادون انسان و دندانه دار با شیشه های کوکاکولا شناخته شدند، مجبور به پذیرش اتحاد با ژاپن شدند؟ در این اثر افشاگرانه، نائوکو شیبوساوا بازگشت قابل توجهی از دشمن منفور به متحد ارزشمند را ترسیم می کند که در دو دهه پس از جنگ رخ داد. در حالی که نیروهای اشغالگر ژنرال مک آرتور اهداف استراتژیک کشور ما را در ژاپن دنبال می کردند، سیاستمداران، روزنامه نگاران و فیلمسازان لیبرال آمریکایی هدفی به همان اندازه ضروری را دنبال می کردند، اما مدت هاست که به رسمیت شناخته نشده بود: انتشار تصویری جدید و دلپذیر از ژاپنی ها در میان مردم آمریکا. شیبوساوا با تحقیقات گسترده، از خاطرات اشغال تا سوابق نظامی، از اسناد دادگاه تا فیلم‌های هالیوود، و از ابتکارات خیریه گرفته تا مقالات روزنامه‌ها و مجلات، نشان می‌دهد که چگونه دشمن شیطانی به‌عنوان ملتی زنانه و مطیع، به‌عنوان جوانی نابالغ که به آمریکا نیاز داشت، تبدیل شد. دستی خیرخواه برای هدایت آن به سوی دموکراسی. جالب توجه است که شیبوساوا نشان می دهد که چگونه این وسواس به نژاد، جنسیت و بلوغ نشان دهنده نگرانی های خود آمریکا در مورد روابط نژادی و برابری بین جنس ها در جهان پس از جنگ است. گیشا متحد آمریکا کاوشی است در مورد چگونگی آشتی متخاصم در پی جنگ، اما همچنین بینشی را در مورد چگونگی سازگاری یک ابرقدرت جدید با نقش خود به عنوان نیروی برجسته جهان ارائه می دهد. (20070505)


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران