ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Phantasy (Ideas in Psychoanalysis)

دانلود کتاب فانتزی (ایده ها در روانکاوی)

Phantasy (Ideas in Psychoanalysis)

مشخصات کتاب

Phantasy (Ideas in Psychoanalysis)

دسته بندی: روانشناسی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1840461896, 9781840461893 
ناشر:  
سال نشر: 1996 
تعداد صفحات: 81 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Phantasy (Ideas in Psychoanalysis) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فانتزی (ایده ها در روانکاوی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فانتزی (ایده ها در روانکاوی)

از طریق فانتزی است که ما به عنوان انسان جهان را می بینیم، می شناسیم و درک می کنیم. رنگ‌های فانتزی و قالب‌های رفتار، افکار و احساسات. تخیلات دائماً در حال تغییر هستند و با رشد حرکت می کنند و رشد می کنند و مانند رویاها از طریق آرزوها، امیدها، ترس ها، درگیری ها و اضطراب های ما ایجاد می شوند. برخاسته از تجربه واقعی در آمیخته با واقعیت احساسی، با دروغ هایی که به خود می گوییم یا با دانش عمیق از حقایق اجتناب ناپذیر، خیال پردازی ها می توانند هم غنی و هم گیج کنند. فانتزی نه تنها لذت و طنین احساسی، بلکه ترس و اضطراب را نیز به تجربه روزمره می افزاید، و به این ترتیب یک ویژگی تعیین کننده از معنای انسان بودن است. این یک ایده ضروری - و بحث برانگیز - در روانکاوی است که گفت و گوی بین خودمان و جهانی را مشخص می کند که هم مجبوریم در آن زندگی کنیم و هم در آن زندگی کنیم.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

It is through phantasy that we as humans see, recognise and comprehend the world. Phantasy colours and moulds behaviour, thoughts and feelings. Constantly changing, phantasies move and develop with growth and, like dreams, are created through our desires, our hopes, our fears, conflicts and anxieties. Arising from real experience interlaced with emotional reality, with lies we tell ourselves or with a deep knowledge of inescapable truths, phantasies can both enrich and confuse. Phantasy adds not only pleasure and emotional resonance but also fear and anxiety to everyday experience, and as such is a defining characteristic of what it means to be human. It is an essential - and contentiously debated - idea in psychoanalysis, punctuating the dialogue between ourselves and a world that we are forced both to live in and live through.





نظرات کاربران