ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Reaching the Hard to Reach: Evidence-based Funding Priorities for Intervention and Research

دانلود کتاب رسیدن به سختی برای دستیابی: اولویت های بودجه مبتنی بر شواهد برای مداخله و تحقیقات

Reaching the Hard to Reach: Evidence-based Funding Priorities for Intervention and Research

مشخصات کتاب

Reaching the Hard to Reach: Evidence-based Funding Priorities for Intervention and Research

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0470019417, 9780470033289 
ناشر:  
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 193 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 878 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Reaching the Hard to Reach: Evidence-based Funding Priorities for Intervention and Research به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رسیدن به سختی برای دستیابی: اولویت های بودجه مبتنی بر شواهد برای مداخله و تحقیقات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رسیدن به سختی برای دستیابی: اولویت های بودجه مبتنی بر شواهد برای مداخله و تحقیقات

نابرابری اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی، خاکی بسیار حاصلخیز را فراهم می‌کند که اکثریت مشکلات جدی سلامت روانی را که کودکان در جامعه ما از آن رنج می‌برند، حفظ می‌کند. با این حال، تعداد کمی از کتاب‌ها به این موضوع می‌پردازند که چگونه می‌توان به طور مؤثر به چنین جمعیت‌های دشوار نزدیک شد و راهبردهایی که احتمالاً درمان مؤثری را برای آنها ارائه می‌کند. این کتاب، بر اساس یک سمینار بسیار موفق برای موسسات خیریه اعطای کمک به کودکان که در مرکز آنا فروید و با حمایت خیریه جان لیون برگزار شد، راه حل های عملی را برای این چالش بزرگ درمانی عصر ما ارائه می دهد. این فصل ها ابتکارات قانونی و داوطلبانه را پیوند می دهند و با تعهد به رویکردهای مبتنی بر شواهد، سیستماتیک، برنامه ای و نوآورانه ارائه شده است که می تواند به کسانی کمک کند که اگرچه دسترسی به آنها سخت است، اما بیشترین نیاز را به تلاش ما دارند: کودکان محروم از اجتماع. و خانواده ها در جامعه ما به این ترتیب، این کتاب برای روانشناسان، روان درمانگران، مشاوران و خانواده درمانگران ارزشمند خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Social inequality and social disadvantage provide an all too fertile soil that sustains the majority of the serious mental health problems suffered by children in our society.The complexity of the issues clinicians routinely encounter in working with children with mental health problems is widely acknowledged. However, few books concern themselves with how such difficult populations can be effectively approached and the strategies that are likely to deliver effective treatment to them. This book, based on a highly successful seminar for grant-giving children's charities held at the Anna Freud Centre and sponsored by John Lyon's Charity, provides pragmatic solutions to this major therapeutic challenge of our age. The chapters bridge statutory and voluntary initiatives and are held firmly together by the commitment to evidence-based, systematically offered, programmatic and innovative approaches that can help those who, although hard to reach, are in greatest need of our efforts: the socially excluded children and families in our society. As such, this book will be invaluable to psychologists, psychotherapists, counselors and family therapists.





نظرات کاربران