ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب God of Clocks - Deepgate Codex 3

دانلود کتاب God of Clocks - Deepgate Codex 3

God of Clocks - Deepgate Codex 3

مشخصات کتاب

God of Clocks - Deepgate Codex 3

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 055390647X, 9780553906479 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 279 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب God of Clocks - Deepgate Codex 3 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب God of Clocks - Deepgate Codex 3 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب God of Clocks - Deepgate Codex 3

در فاجعه نبرد خدایان، دریچه ای به جهنم گشوده شده است که لژیونی از موجودات غیرطبیعی را آزاد می کند که بشریت را تا مرز انقراض پیش برده اند. در حالی که خدایان متخاصم با فرشتگان سقوط کرده درگیر می شوند، تنها امید برای بقای بشر به نامحتمل ترین قهرمانان نهفته است: قاتل سابق راشل هیل در آخرین ماموریت ناامیدانه برای نجات جهان از شر، مینا گرین، جادوگر خون، مینا گرین و سگ کوچکش، باسیلیس، پیوسته است. ویرانی های جهنم همانطور که ریچل به سمت رویارویی نهایی می رود که هم به دنبال آن بوده و هم از آن می ترسیده است، او شروع به درک این می کند که زمان خودش در حال باز شدن است. و بنابراین او باید خود را برای فداکاری آماده کند که ممکن است قلبش، جانش، روحش را بگیرد – و حتی در آن صورت ممکن است کافی نباشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In the cataclysm of the battle of the gods, a portal to Hell has been opened, releasing legions of unnatural creatures that have pushed humanity to the edge of extinction. While warring deities clash with fallen angels, the only hope for mankind’s survival lies with the most unlikely heroes: Former assassin Rachel Hael has rejoined blood-magician Mina Greene and her little dog, Basilis, on one last desperate mission to save the world from the ravages of Hell. As Rachel travels to the final confrontation she has both sought and feared, she begins to realize that time itself is unraveling. And so she must prepare herself for a sacrifice that may claim her heart, her life, her soul—and even then it may not be enough.





نظرات کاربران