ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Will They Do it Again?: Risk Assessment and Management in Criminal Justice and Psychiatry

دانلود کتاب آیا آنها این کار را دوباره انجام خواهند داد؟: ارزیابی و مدیریت ریسک در عدالت کیفری و روانپزشکی

Will They Do it Again?: Risk Assessment and Management in Criminal Justice and Psychiatry

مشخصات کتاب

Will They Do it Again?: Risk Assessment and Management in Criminal Justice and Psychiatry

دسته بندی: روانشناسی
ویرایش: First Edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780203171875, 0415160189 
ناشر:  
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 191 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 771 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Will They Do it Again?: Risk Assessment and Management in Criminal Justice and Psychiatry به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آیا آنها این کار را دوباره انجام خواهند داد؟: ارزیابی و مدیریت ریسک در عدالت کیفری و روانپزشکی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آیا آنها این کار را دوباره انجام خواهند داد؟: ارزیابی و مدیریت ریسک در عدالت کیفری و روانپزشکی

تمرکز رسانه ها بر خطراتی که برای مردم عادی ایجاد می کند در سال های اخیر به طور فزاینده ای قوی شده است - به ویژه روی خطراتی که عموما تصور می شود توسط بیماران روانی ایجاد می شود. اما این نگرانی چقدر موجه است؟ چگونه افراد به اصطلاح خطرناک را به بهترین نحو مدیریت کنیم؟ در آیا آنها آن را دوباره انجام می دهند؟ هرشل پرینس با بررسی نگرانی‌های ناشی از مواجهه با عدم قطعیت در جامعه معاصر، موضوع حمایت عمومی را در بستر وسیعی از خطر در جامعه به طور کلی در نظر می‌گیرد. استدلال می شود که ترس عمومی از خطر ناشی از بیماران روانی با شواهد در تضاد است و بیشتر نگرانی ها بر تعداد کمی از موارد پرمخاطب متمرکز است. پرینس به بررسی چنین مواردی می پردازد که در آن مدیریت بیماران روانی شکست خورده است و پیشنهاداتی را برای بهبود در عمل ارائه می دهد. آیا آنها این کار را دوباره انجام خواهند داد؟ سوء تفاهم عمومی و هیاهوی رسانه‌ای در مورد خطر را کاهش می‌دهد تا تصویری واضح و بی‌طرفانه از خطرات واقعی بیماران روانی برای جامعه ارائه دهد و چگونه می‌توان آنها را به بهترین نحو مهار و مدیریت کرد، و برای طیف وسیعی از پزشکان دخیل در زمینه‌های بیماری بسیار ارزشمند خواهد بود. عدالت کیفری و روانپزشکی


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Focus in the media on the risks posed to ordinary people has become increasingly strong in recent years - particularly on those risks popularly perceived to be posed by the mentally ill. But how justified is this concern? How do we best manage so-called dangerous people? In Will They Do It Again? Herschel Prins considers the issue of public protection within a broad context of risk in society generally, examining the concerns arising in contemporary society from dealing with uncertainty. It is argued that public fear over the danger posed by the mentally ill is at odds with the evidence, and that much of the concern is focused on a small number of high-profile cases. Prins goes on to examine such cases where management of the mentally ill has failed and sets out suggestions for improvements in practice.Will They Do It Again? cuts through popular misunderstanding and media hype over risk to give a clear, unbiased picture of the real risks to society from the mentally ill and how best they can be contained and managed, and will prove invaluable to a range of practitioners involved in the fields of criminal justice and psychiatry.





نظرات کاربران