دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: آموزشی ویرایش: 1 نویسندگان: David Kaufman. Louise Sauve سری: ISBN (شابک) : 1615207317, 9781615207312 ناشر: سال نشر: 2010 تعداد صفحات: 529 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 8 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Educational Gameplay and Simulation Environments: Case Studies and Lessons Learned (Premier Reference Source) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب گیم پلی آموزشی و محیط های شبیه سازی: مطالعات موردی و درس های آموخته شده (منبع مرجع برتر) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
بازیها و شبیهسازیها نه تنها یک منبع سرگرمی در حال رشد در دنیای امروز هستند. آنها نیز کاملا مفید هستند. آنها بازیکنان را قادر می سازند تا مهارت های واکنش سریع و حرکتی را توسعه دهند، فرآیندهای شناختی را درگیر کنند و با همسالان در سراسر جهان تعامل داشته باشند و در نتیجه مهارت های اجتماعی را افزایش دهند. با این حال، در نتیجه افزایش بازیها و شبیهسازیها، مربیان در تلاش هستند تا دانشآموزان خود را از طریق روشهای سنتیتر یادگیری درگیر کنند. بازی آموزشی و محیط های شبیه سازی: مطالعات موردی و درس های آموخته شده مجموعه قابل توجهی از موارد را ارائه می دهد که نحوه مفهوم سازی، طراحی و پیاده سازی بازی ها و شبیه سازی ها را به طور موثر برای یادگیری نشان می دهد. این نشریه مهم به مربیان، محققان و توسعهدهندگان بازی کمک میکند تا کار خود را برای ایجاد و اجرای مؤثر محیطهای یادگیری جذاب برای دانشآموزان حال و آینده گسترش دهند.
Games and simulations are not only a rapidly growing source of entertainment in todays world; they are also quite beneficial. They enable players to develop quick-reaction and motor skills, engage cognitive processes, and interact with peers around the globe, thereby enhancing social skills. However, as a result of the rise of games and simulations, educators are struggling to engage their students through more traditional ways of learning. Educational Gameplay and Simulation Environments: Case Studies and Lessons Learned presents a remarkable collection of cases demonstrating how to conceptualize, design, and implement games and simulations effectively for learning. This paramount publication will aid educators, researchers, and game developers in broadening their work to effectively create and implement engaging learning environments for present and future students.