دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: سینما ویرایش: نویسندگان: Alberto Elena سری: ISBN (شابک) : 0863565948, 9780863565946 ناشر: سال نشر: 2005 تعداد صفحات: 301 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 11 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب The Cinema Of Abbas Kiarostami به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب سینمای عباس کیارستمی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
فیلمهای عباس کیارستمی - کلوزآپ، زندگی و دیگر هیچ، از میان درختان زیتون، طعم گیلاس (برنده نخل طلای کن 1997) و ده - جای خود را در کنار شاهکارهای سینمای جهان باز کردهاند. با این حال، کیارستمی، تأثیرگذارترین فیلمساز ایران پس از انقلاب، مجموعهای از آثار را تولید کرده است که به همان اندازه که در ایران معاصر ریشه دارد، جذابیت جهانی دارد. آلبرتو النا، مورخ محترم سینما، تا جایی که ممکن است از منابع ایرانی استفاده کرده و سعی کرده است آثار کیارستمی را در چارچوب سنت غنی هنری و فکری فارسی که کارگردان را تغذیه کرده است، قرار دهد. او آمیختگی داستان و واقعیت، و مضامین تکرارشوندهاش از مرگ، معنای زندگی، انزوا، همبستگی و زندگی زنان را بررسی میکند. حرفه کیارستمی، از روزهای اولیه او به عنوان تصویرگر و طراح گرافیک تا استاد فعلیاش، نیز مورد بررسی قرار گرفته است.
Abbas Kiarostami's films--Close-Up, Life and Nothing More, Through the Olive Trees, Taste of Cherry (winner of the 1997 Palme d'Or at Cannes), and Ten--have taken their place alongside the masterworks of world cinema. Yet Kiarostami, the most influential filmmaker of post-revolutionary Iran, has produced a body of work that is as rooted in contemporary Iran as it is universal in appeal. Respected cinema historian Alberto Elena has used Iranian sources wherever possible and sought to frame Kiarostami's oeuvre within the context of the rich artistic and intellectual Persian tradition that has nourished the director. He examines his blending of fiction and reality, and his recurring themes of death, meaning in life, isolation, solidarity and the lives of women. Kiarostami's career, from his early days as an illustrator and graphic designer to his current master-status, is also explored.