ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Moving from Windows to Linux (Networking Series)

دانلود کتاب انتقال از ویندوز به لینوکس (سری شبکه)

Moving from Windows to Linux (Networking Series)

مشخصات کتاب

Moving from Windows to Linux (Networking Series)

دسته بندی: سیستم های عامل
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1584502800, 9781584502807 
ناشر:  
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 586 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 16 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Moving from Windows to Linux (Networking Series) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انتقال از ویندوز به لینوکس (سری شبکه) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب انتقال از ویندوز به لینوکس (سری شبکه)

اکثر کاربران کامپیوتر از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند. با این حال، امروزه تعداد فزاینده‌ای در حال حرکت به لینوکس هستند یا این گزینه را می‌خواهند. یکی از عواملی که بسیاری از افراد را عقب نگه می دارد، ترس از یادگیری یک سیستم عامل و برنامه های کاربردی جدید است. این کتاب از سبکی دوستانه استفاده می کند تا کاربر را قدم به قدم در مسیر انتقال از ویندوز به لینوکس راهنمایی کند. این همه جنبه های لینوکس را پوشش می دهد، از جمله: نصب، پیکربندی، دستورات پوسته، KDE، GNOME، راه اندازی یک وب سرور لینوکس، و حرکت از برنامه های نرم افزاری مانند Photoshop به GIMP و مایکروسافت آفیس به Open Office. انتقال از ویندوز به لینوکس به کاربر معمولی ویندوز می آموزد که چگونه به سرعت و به راحتی تمام جنبه های یک کامپیوتر لینوکس را راه اندازی، نگهداری و استفاده کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Most computer users utilize the Windows operating system. Today, however, a growing number are either moving to Linux or would like the option. One factor holding many people back is the fear of learning a new operating system and applications. This book uses a friendly style to walk the user through the transition from Windows to Linux, step-by-step. It covers all facets of Linux, including: installation, configuration, shell commands, KDE, GNOME, setting up a Linux Web server, and moving from software applications such as Photoshop to GIMP and Microsoft Office to Open Office. Moving From Windows to Linux teaches the average Windows user how to set up, maintain, and utilize all aspects of a Linux PC quickly and easily.





نظرات کاربران