ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Olga - A Daughter's Tale

دانلود کتاب اولگا - داستان یک دختر

Olga - A Daughter's Tale

مشخصات کتاب

Olga - A Daughter's Tale

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1847530478, 9781847530479 
ناشر: Marie Campbell 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 594 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Olga - A Daughter's Tale به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اولگا - داستان یک دختر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اولگا - داستان یک دختر

اولگا داستان واقعی دختری مهربان، ساده لوح و مهربان است که در کینگستون جامائیکا به دنیا آمد و بزرگ شد. او که یکی از یازده فرزند یک خانواده کاتولیک رنگین پوست بود، در سال 1939 به لندن آمد تا با یک خاله بدخواه و الکلی که قصد تحصیل در رشته رقص را داشت و تنها شش ماه در آنجا بماند، زندگی کند. اما، رویدادهای جهان، تراژدی شخصی و نیت مخرب همه در کنار هم از بازگشت او به خانه به کینگستون جلوگیری کردند. اولگا داستان ظلم، انتقام و حسادتی است که به یک زن جوان بی گناه وارد شده است و چگونه او شجاعت اخلاقی، وقار، انعطاف پذیری و عشق را نشان می دهد. این داستان زنی قابل توجه است که تصمیمی را اتخاذ کرد که منجر به از دست دادن ارتباطش با خانواده محبوبش در جامائیکا شد تا اینکه نزدیک به نیم قرن بعد، سرانجام گذشته اش به او رسید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Olga is the true story of a kind, naive and gentle girl who was born and raised in Kingston, Jamaica. One of eleven children from a close-knit coloured Catholic family, she came to London in 1939 to live with a malevolent, alcoholic aunt intending to study dance and stay for only six months. But, world events, personal tragedy and malicious intent all combined to prevent her from returning home to Kingston. Olga is a story of the cruelty, revenge and jealousy inflicted on an innocent young woman and how she demonstrated moral courage, dignity, resilience and love. It is the story of a remarkable woman who made a choice which resulted in her losing contact with her beloved family in Jamaica until nearly half a century later, when her past finally caught up with her.





نظرات کاربران