ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Sexy By Design

دانلود کتاب سکسی با طراحی

مشخصات کتاب

Sexy By Design

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر:  
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : LIT (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 239 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Sexy By Design به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سکسی با طراحی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سکسی با طراحی

یک شب رابطه جنسی ناشناس عواقب صفر حداقل برنامه این بود. بری جیمیسون که برای یک زن دیگر رها شده است، رویاهای حصار سفید و رفتار طبیعی خجالتی خود را برای یک کار قراردادی در پشت صحنه یک فروشگاه اینترنتی وابسته به عشق شهوانی دفن می کند. زندگی جدید او با یک شخصیت عمومی سکسی و جاه طلبی برای به دست آوردن موقعیت دائمی در شرکت همراه است. روزی که برای ارائه بهترین کارش آماده می‌شود، شوکه می‌شود که می‌فهمد آینده‌اش به تحت تاثیر قرار دادن تنها برنامه یک شبه‌اش بستگی دارد. مردی که می توانست پوشش او را منفجر کند و همه چیز را خراب کند. ایوان با طعنه ای بر زبان و حلقه ای در ابرویش از فقر خارج شد. او نمی تواند باور کند که زهره مقابل او همان زنی است که از رویارویی ناموفق آنها عبور کرده است. پیشنهاد او برای یک بار دیگر فرصتی است که او نمی تواند از دست بدهد، نه تنها برای حفظ شهرتش، بلکه برای ارضای کنجکاوی خود در مورد زنی که نمی تواند راضی کند. در اتاق خوابی مملو از محصولات این شرکت، مشاجرات آتشین منجر به آزمایش و سپس به اشتیاق می‌شود که نقاب‌های آن‌ها را برمی‌دارد. در آن مکان آسیب‌پذیر، گذشته‌های پرآشوب آن‌ها با هم برخورد می‌کنند و رازهایی آشکار می‌شوند که ایوان را مجبور به تصمیم‌گیری سخت می‌کند. و بری دوباره در جاده دلشکستگی... هشدار: این عنوان حاوی سکس داغ با کلمات چهار حرفی و دستگاه‌هایی است که با باتری کار می‌کنند، به‌علاوه فهرست کارهای پیچیده و سرگرم‌کننده‌ترین شغل اداری جهان.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران