ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Tunes for 'Toons: Music and the Hollywood Cartoon

دانلود کتاب آهنگ‌هایی برای «Toons: Music and the Hollywood Cartoon».

Tunes for 'Toons: Music and the Hollywood Cartoon

مشخصات کتاب

Tunes for 'Toons: Music and the Hollywood Cartoon

دسته بندی: موسیقی: گیتار
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0520236173, 9781423730408 
ناشر:  
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 244 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Tunes for 'Toons: Music and the Hollywood Cartoon به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آهنگ‌هایی برای «Toons: Music and the Hollywood Cartoon». نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آهنگ‌هایی برای «Toons: Music and the Hollywood Cartoon».

در اولین بررسی عمیق موسیقی نوشته شده برای کارتون های انیمیشن هالیوود از دهه 1930 تا دهه 1950، دانیل گلدمارک شرح درخشانی از تلاش خلاقانه عظیمی که در ساخت کارتون ها برای موسیقی انجام شد ارائه می دهد و نشان می دهد که چگونه این تلاش شخصیت ها و داستان هایی را شکل داده است. در فرهنگ آمریکایی جا افتاده اند. گلدمارک با تمرکز بر موسیقی کلاسیک، اپرا و جاز، ژانر و سبک ترکیبی کارتون های تولید شده توسط استودیوهای بزرگ انیمیشن سازی هالیوود، از جمله برادران وارنر، MGM، Lantz و Fleischers را در نظر می گیرد. Tunes for 'Toons چندین کارتون معروف را به تفصیل مورد بحث قرار می دهد، از جمله What's Opera، Doc؟، تقلید هجوی واگنر توسط برادران وارنر در سال 1957 و اپرا که یکی از محبوب ترین کارتون هایی است که تا کنون ساخته شده است. گلدمارک توجه ویژه‌ای به آثار کارل استالینگ و اسکات بردلی دارد، که مسلماً دو آهنگساز تأثیرگذار موسیقی برای کارتون‌های تئاتر هستند. اگرچه پیشینه موسیقایی و رویکردهای آنها برای امتیازدهی بسیار متفاوت بود، اما استالینگ و بردلی با هم صدای منحصر به فردی را برای انیمیشن های کمدی ایجاد کردند که بیش از هفتاد سال است که تغییر نکرده است. نویسنده با استفاده از طیف وسیعی از منابع از جمله برگه‌های نشانه، نمرات، مصاحبه‌های غیررسمی، و مقالاتی از مجلاتی که یافتنشان سخت است، نحوه عملکرد موسیقی در یک جهان متحرک را ارزیابی می‌کند. این کتاب با یادآوری زمینه بزرگ‌تری که فیلم‌ها در آن تولید و تماشا می‌شوند، به خوانندگان می‌پردازد که چگونه استودیوها از موسیقی پرفرهنگی برای الهام بخشیدن به داستان‌های خود استفاده می‌کنند و میزان ادغام عناصر سبک جاز و کلاسیک توسط آهنگسازان را در موسیقی خود بررسی می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In the first in-depth examination of music written for Hollywood animated cartoons of the 1930s through the 1950s, Daniel Goldmark provides a brilliant account of the enormous creative effort that went into setting cartoons to music and shows how this effort shaped the characters and stories that have become embedded in American culture. Focusing on classical music, opera, and jazz, Goldmark considers the genre and compositional style of cartoons produced by major Hollywood animation studios, including Warner Bros., MGM, Lantz, and the Fleischers. Tunes for 'Toons discusses several well-known cartoons in detail, including What's Opera, Doc?, the 1957 Warner Bros. parody of Wagner and opera that is one of the most popular cartoons ever created. Goldmark pays particular attention to the work of Carl Stalling and Scott Bradley, arguably the two most influential composers of music for theatrical cartoons. Though their musical backgrounds and approaches to scoring differed greatly, Stalling and Bradley together established a unique sound for animated comedies that has not changed in more than seventy years. Using a rich range of sources including cue sheets, scores, informal interviews, and articles from hard-to-find journals, the author evaluates how music works in an animated universe. Reminding readers of the larger context in which films are produced and viewed, this book looks at how studios employed culturally charged music to inspire their stories and explores the degree to which composers integrated stylistic elements of jazz and the classics into their scores.





نظرات کاربران