ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Theurgy and the Soul: The Neoplatonism of Iamblichus

دانلود کتاب Theurgy and the Soul: Neoplatonism of Iamblichus

مشخصات کتاب

Theurgy and the Soul: The Neoplatonism of Iamblichus

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0271023228, 9780271023229 
ناشر:  
سال نشر: 1967 
تعداد صفحات: 140 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 14 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 23


در صورت تبدیل فایل کتاب Theurgy and the Soul: The Neoplatonism of Iamblichus به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Theurgy and the Soul: Neoplatonism of Iamblichus نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Theurgy and the Soul: Neoplatonism of Iamblichus

Theurgy and the Soul مطالعه‌ای است درباره Iamblichus سوریه (حدود 240-325)، که آموزه‌های او شکل نهایی معنویت بت پرستان را قبل از مسیحی شدن امپراتوری روم تعیین می‌کند. گرگوری شاو بر نظریه و عمل تئورگی، بحث برانگیزترین و مهم ترین جنبه افلاطونی گرایی ایامبلیکوس تمرکز می کند. Theurgy در لغت به معنای "عمل الهی" است. بر خلاف افلاطونیان قبلی که بر مقام والای روح انسان تأکید داشتند، ایامبلیکوس تعلیم داد که روح به طور کامل در بدن نزول می کند و در نتیجه نیاز به انجام مناسک مذهبی - که توسط خدایان نازل شده است - برای اتحاد روح با یگانه است. ایامبلیخوس زمانی یکی از فیلسوفان بزرگ به شمار می رفت که دیدگاه های او در مورد روح و اهمیت تشریفات بر افلاطونیان بعدی مانند پروکلوس و دماشیوس تأثیر عمیقی گذاشت. امپراتور جولیان از آموزه های ایامبلیکوس پیروی کرد تا در مبارزات خود علیه مسیحیت، احیای آیین های سنتی بت پرستی را راهنمایی کند. اگرچه جولیان ناموفق بود، ایده های ایامبلیکوس تا قرون وسطی و پس از آن ادامه یافت. دیدگاه او از یک کیهان سلسله مراتبی متحد شده توسط آیین الهی به جهان بینی غالب برای کل جهان قرون وسطی تبدیل شد و نقش مهمی در افلاطون گرایی رنسانس مارسیلیو فیچینو ایفا کرد. حتی رالف والدو امرسون نوشت که او انتظار داشت که خواندن ایامبلیکوس باعث «احیای دوباره کلیساها» شود. اما محققان مدرن او را طرد کرده‌اند و تئورگی را جادوی آیینی یا «دستکاری خدایان» می‌دانند. با این حال، شاو نشان می‌دهد که تئورگی تلاشی ظریف و از لحاظ فکری پیچیده برای به کار بردن آموزه‌های افلاطونی و فیثاغورثی برای بیان کامل وجود انسان در جهان مادی بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران