ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Constructing Multicultural Education in a Diverse Society

دانلود کتاب ساخت آموزش چندفرهنگی در یک جامعه متنوع

Constructing Multicultural Education in a Diverse Society

مشخصات کتاب

Constructing Multicultural Education in a Diverse Society

دسته بندی: ساخت و ساز
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0810843404, 9780810843417 
ناشر:  
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 271 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 17 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Constructing Multicultural Education in a Diverse Society به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ساخت آموزش چندفرهنگی در یک جامعه متنوع نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ساخت آموزش چندفرهنگی در یک جامعه متنوع

پروفسور سیناگاتولین معتقد است که یک کلاس درس چندفرهنگی خوب برای کاهش تعصبات نژادی، قومیتی، مذهبی، طبقاتی و جنسیتی کلیدی است. این کتاب به بررسی مسائل مربوط به تنوع در یک محیط روستایی می پردازد و خواننده را با مسائلی از تعلیم و تربیت عامیانه و انتوپداگوژی آشنا می کند که قبلا ناشناخته مانده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

PProfessor Sinagatullin believes that a well-built multicultural classroom is key to reducing racial, ethnic, religious, class, and gender prejudices. This book explores issues of diversity in a rural setting and introduces the reader to issues of folk pedagogy and enthopedagogy that have previously remained unexplored.





نظرات کاربران