دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1St Edition
نویسندگان: Robert J. Sternberg
سری:
ISBN (شابک) : 0521553164, 9780521657136
ناشر:
سال نشر: 1997
تعداد صفحات: 192
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 4 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Thinking Styles به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب سبک های تفکر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در جامعه ما، شناخت استعداد تا حد زیادی به ادراکات ایده آل و ریشه دار از پیشرفت تحصیلی و عملکرد شغلی بستگی دارد. رابرت استرنبرگ روانشناس در کتاب «سبکهای تفکر» استدلال میکند که توانایی اغلب به دلیل فقدان استعداد، بلکه به دلیل سبکهای متضاد تفکر و یادگیری نادیده گرفته میشود و پرورش داده نمیشود. دکتر استرنبرگ با استفاده از مثالهای متنوعی که از مطالعات علمی تا حکایات شخصی را در بر میگیرد، نظریهای درباره سبکهای تفکر ارائه میکند که هدف آن توضیح این است که چرا آزمونهای استعداد، نمرات مدرسه و عملکرد کلاسی اغلب در شناسایی توانایی واقعی شکست میخورند. او معتقد است که معیارهای هوش هم در مدرسه و هم در محیط کار متأسفانه مبتنی بر توانایی سازگاری است تا یادگیری. او این نظریه را یک قدم جلوتر میبرد و بیان میکند که «دستاورد» میتواند نتیجه سازگاری سبکهای تفکر شخصی و نهادی باشد و «شکست» اغلب نتیجه تضاد سبکهای تفکر است، نه فقدان هوش یا استعداد دکتر استرنبرگ ایده های انقلابی خود را به گونه ای ارائه می کند که برای هر خواننده تحصیلکرده ای قابل دسترس باشد. این کتاب تحریکآمیز نشان میدهد که یک تغییر واقعی در نحوه اندازهگیری دستاوردها و الهام بخش مربیان، کارفرمایان و والدین به طور یکسان است.
In our society, the recognition of talent depends largely on idealized and entrenched perceptions of academic achievement and job performance. In Thinking Styles, psychologist Robert Sternberg argues that ability often goes unappreciated and uncultivated not because of lack of talent, but because of conflicting styles of thinking and learning. Using a variety of examples that range from scientific studies to personal anecdotes, Dr. Sternberg presents a theory of thinking styles that aims to explain why aptitude tests, school grades, and classroom performance often fail to identify real ability. He believes that criteria for intelligence in both school and the workplace are unfortunately based on the ability to conform rather than to learn. He takes this theory a step farther by stating that "achievement" can be a result of the compatability of personal and institutional thinking styles, and "failure" is too often a result of a conflict of thinking styles, rather than a lack of intelligence or aptitude. Dr. Sternberg presents his revolutionary ideas in a way that is accessible to any educated reader. This provocative book suggests a real change in how we measure achievement and will inspire educators, employers, and parents alike.