ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب 100 Most Popular African American Authors: Biographical Sketches and Bibliographies (Popular Authors Series)

دانلود کتاب 100 محبوب ترین نویسنده آفریقایی آمریکایی: طرح های زندگی نامه و کتاب شناسی (مجموعه نویسندگان محبوب)

مشخصات کتاب

100 Most Popular African American Authors: Biographical Sketches and Bibliographies (Popular Authors Series)

دسته بندی: بیوفیزیک
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1591583225, 9780313090448 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 373 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب 100 Most Popular African American Authors: Biographical Sketches and Bibliographies (Popular Authors Series) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب 100 محبوب ترین نویسنده آفریقایی آمریکایی: طرح های زندگی نامه و کتاب شناسی (مجموعه نویسندگان محبوب) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب 100 محبوب ترین نویسنده آفریقایی آمریکایی: طرح های زندگی نامه و کتاب شناسی (مجموعه نویسندگان محبوب)

در اینجا یک منبع یک توقف وجود دارد که شامل 100 نمایه از نویسندگان آمریکایی آفریقایی تبار معاصر مورد علاقه شما به همراه فهرست کاملی از آثار آنهاست. این راهنما با تمرکز بر نویسندگانی که در 25 سال گذشته نشان خود را گذاشته اند، بر نویسندگان آمریکایی آفریقایی تبار ادبیات عامه پسند و ژانر-از روشل آلرز و اکتاویا باتلر، و ساموئل دیلینی گرفته تا والتر موزلی، و عمر تایری، با چند غول ادبی کلاسیک تأکید می کند. نیز گنجانده شده است. نمایه های کوتاه نمای کلی از زندگی نویسنده را ارائه می دهد و دستاوردهای نوشتاری او را خلاصه می کند. بسیاری از آنها با عکس های سیاه و سفید نویسنده همراه است. بیوگرافی ها با فهرست کاملی از آثار منتشر شده نویسنده دنبال می شوند. از کجا می توانید اطلاعاتی در مورد نویسندگان محبوب و معاصر آفریقایی-آمریکایی پیدا کنید؟ مکان یابی وب سایت ها، به ویژه برای برخی از نویسندگان جدیدتر، دشوار و غیرقابل اعتماد است، و محتوای آنها متناقض و اغلب نادرست است. اگرچه تعدادی از آثار مرجع در مورد نویسندگان آمریکایی آفریقایی تبار وجود دارد، اما تأکید بر نویسندگان تاریخی و ادبی است. در اینجا یک جلد شامل 100 نمایه از نویسندگان آمریکایی آفریقایی تبار مورد علاقه معاصر شما به همراه فهرستی از آثار آنها وجود دارد. نمایه های کوتاه نمای کلی از زندگی نویسنده را ارائه می دهد و دستاوردهای نوشتاری او را خلاصه می کند. بسیاری از آنها با عکس های سیاه و سفید نویسنده همراه است. در ادامه بیوگرافی ها فهرست کاملی از آثار منتشر شده نویسنده آمده است. این راهنما با تمرکز بر نویسندگانی که در 25 سال گذشته نشان خود را نشان داده‌اند، نویسندگان آمریکایی آفریقایی تبار ادبیات عامه پسند و ژانر را پوشش می‌دهد؟» از روشل آلرز، اکتاویا باتلر، و ساموئل دیلینی گرفته تا والتر موزلی، عمر تایری و زین. چند غول ادبی کلاسیک که در بین خوانندگان امروزی محبوب هستند نیز شامل می شوند؟» به عنوان مثال، مایا آنجلو، تونی موریسون و ریچارد رایت. خوانندگانی که می خواهند درباره نویسندگان آمریکایی آفریقایی تبار مورد علاقه خود بیشتر بدانند یا کتاب های دیگری را بیابند که توسط آن نویسندگان نوشته شده است، دانش آموزانی که در مورد نویسندگان AA برای گزارش ها و مقالات تحقیق می کنند، و مربیانی که به دنبال اطلاعات پس زمینه برای کلاس های ادبیات آفریقایی آمریکایی هستند، این راهنما را ارزشمند خواهند یافت. (دبیرستان به بالا.)


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران