ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب College Attrition at American Research Universities: Comparative Case Studies

دانلود کتاب فرسایش کالج در دانشگاه های تحقیقاتی آمریکا: مطالعات موردی مقایسه ای

College Attrition at American Research Universities: Comparative Case Studies

مشخصات کتاب

College Attrition at American Research Universities: Comparative Case Studies

دسته بندی: آموزشی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 087586189X, 9780875861906 
ناشر:  
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 120 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب College Attrition at American Research Universities: Comparative Case Studies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فرسایش کالج در دانشگاه های تحقیقاتی آمریکا: مطالعات موردی مقایسه ای نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فرسایش کالج در دانشگاه های تحقیقاتی آمریکا: مطالعات موردی مقایسه ای

فرسایش دوره کارشناسی موضوعی است که در زمینه آموزش عالی نگران کننده است - اکنون حتی مجله علمی خود را دارد. این اثر اولین کتاب در مورد فرسایش دانشگاهی است که مطالعات موردی را بر اساس موسسات آموزش عالی خاص ارائه می‌کند و به بررسی جزئیات نگرانی‌های عملی که باعث ترک تحصیل دانشجویان می‌شود و آنچه می‌توان برای کاهش نرخ ترک تحصیل می‌توان انجام داد، پرداخته است. این کتاب صدای مهمی از خود دانش‌آموزان می‌افزاید، که دیدگاه‌هایشان اغلب از بحث حذف شده است. فرسایش کالج در نتیجه علاقه علمی نویسنده به سؤال چرا دانش‌آموزان ترک می‌کند، همراه با نگرانی بیان شده توسط رهبران دانشگاه نوشته شده است. چهار موسسه در این مطالعه در حالی که به روند کار موجود در این زمینه پاسخ می دهد و بر روی آن استوار است، کار فعلی از ادبیات موجود هم از نظر تجربی و هم به لحاظ نظری فاصله می گیرد. این کتاب میزان ترک تحصیل از دانشگاه را بررسی می‌کند، به داده‌های کمی نگاه می‌کند، اما همچنین، و در درجه اول، با تکیه بر مصاحبه‌های کیفی با دانش‌آموزانی که مدرسه را ترک کرده‌اند. گزارش‌های دانش‌آموزان، غالباً جنبه‌ی نامعلوم معادله، بینش‌های فوق‌العاده‌ای را در مورد فرآیند ساییدگی و اینکه چه مداخلاتی می‌تواند به طور مؤثر برای جلوگیری از آن معرفی شود، نشان می‌دهد. سازمان - درست در مدارسی که در آن یافت می شود. اکثر تحقیقات قبلی فرسایش را به عنوان یک فرآیند انتزاعی تلقی می‌کردند. در حالی که داده‌ها بر اساس دانشگاه‌های تحقیقاتی هستند و عمدتاً روی آنها متمرکز شده‌اند، یافته‌ها و بسیاری از نتیجه‌گیری‌ها با مجموعه‌ای از انواع نهادی دیگر مرتبط هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Undergraduate attrition is an issue of growing concern in the field of higher education - it now even has its own scholarly journal. This work is the first book on college attrition to present case studies based on specific institutions of higher learning, examining in detail the practical concerns that cause students to drop out and what can be done to cut the drop-out rate. The book adds an important voice from the students themselves, whose views have often been omitted from the discussion.College Attrition was written as a result of the author's scholarly interest in the question of Why students quit, combined with the concern expressed by the leaders of the four institutions in the study. While responding to and building on trends in existing work in this field, the current work departs from existing literature both empirically and theoretically. The book studies university drop-out rates, looking at quantitative data but also, and primarily, relying on qualitative interviews with students who have left school. Students' accounts, most often the unseen side of the equation, reveal extraordinarily consequential insights into the attrition process itself and to what interventions can be effectively introduced to stem it.Theoretically, the work is set in a context that is enlarged by examining attrition within the organization - right in the schools in which it is found. Most previous research has treated attrition as an abstract process.While the data are based on and are primarily focused on research universities, the findings and many of the conclusions are germane to a host of other institutional types.





نظرات کاربران