ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Hong Kong English (Dialects of English)

دانلود کتاب انگلیسی هنگ کنگ (گویش های انگلیسی)

Hong Kong English (Dialects of English)

مشخصات کتاب

Hong Kong English (Dialects of English)

دسته بندی: زبانشناسی
ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0748635963, 9780748635962 
ناشر: Edinburgh University Press 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 193 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 879 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Hong Kong English (Dialects of English) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انگلیسی هنگ کنگ (گویش های انگلیسی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب انگلیسی هنگ کنگ (گویش های انگلیسی)

این جلد یک نمای کلی از تمام جنبه های انگلیسی هنگ کنگ را به سبکی ارائه می دهد که برای دانشجویان کارشناسی و خوانندگان عمومی طراحی شده است. هنگ کنگ به عنوان مستعمره بریتانیا، از انگلیسی در نوشتن زبان دولت، قانون و آموزش استفاده می کرد. از زمان تحویل به حکومت چین در سال 1997، این زبان دیگر به طور عمده مورد استفاده قرار نمی گیرد. با این حال، انگلیسی همچنان یک زبان بین المللی است که برای اقتصاد خدمات محور ضروری است. این وسیله آموزش حداقل در یک چهارم مدارس متوسطه و یک وسیله ارتباطی مهم در بانکداری، مالی، تجارت، گردشگری و مهمان نوازی است. بنابراین زبان انگلیسی به طرق مختلف در زندگی هنگ کنگ ادغام می شود و در نتیجه شکلی پر رونق و همیشه در حال تکامل به وجود می آید. این کتاب انگلیسی هنگ کنگ را به عنوان یک پدیده زبانی از منظر ساختار زبان و توسعه تاریخی، اجتماعی فرهنگی و اجتماعی-سیاسی توصیف می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This volume provides an overview of all aspects of Hong Kong English in a style designed for undergraduates and general readers. As a British colony, Hong Kong used English in composing the language of government, law, and education. Since the handover to Chinese rule in 1997, the language is no longer primarily used; however, English remains an international language indispensable for a service-oriented economy. It is the medium of instruction in at least a quarter of secondary schools and an important means of communication in banking, finance, business, tourism, and hospitality. English is therefore integrated into Hong Kong life in a variety of ways, resulting in a thriving and ever-evolving form. This book describes Hong Kong English as a linguistic phenomenon from the perspective of language structure and historical, sociocultural, and sociopolitical development.





نظرات کاربران