ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Managing Services

دانلود کتاب مدیریت خدمات

Managing Services

مشخصات کتاب

Managing Services

دسته بندی: مدیریت: مدیریت پروژه
ویرایش:  
نویسندگان: , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0521606519, 9780511130953 
ناشر:  
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 378 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Managing Services به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت خدمات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت خدمات

خدمات جهانی جایگزین کشاورزی، تولید و منابع به عنوان منبع اصلی مزیت رقابتی بین‌المللی در بسیاری از کشورها شده است و ثروت، اشتغال و فرصت‌های تقریباً نامحدود آینده را برای رشد فراهم می‌کند، چه در اشکال سنتی یا نوآورانه‌تر. این کتاب مدیریت استراتژیک خدمات را از طریق یک مدل مدیریت خدمات یکپارچه بررسی می کند که عملکردهای عملیاتی، بازاریابی، مالی و مدیریت منابع انسانی را در مجموعه وسیع و متنوعی از زمینه های خدمات بین المللی، منطقه ای و محلی به هم مرتبط می کند. این شامل نمونه‌های موردی متعدد، پروژه‌ها و تمرین‌های دانشجویی با تمرکز ویژه بر مناطق آسیا و اقیانوسیه و استرالیا است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Global services have supplanted agriculture, manufacturing and resources, as the primary source of international competitive advantage in many countries, providing wealth, employment, and almost unlimited future opportunities for growth, whether in traditional or more innovative forms. This book explores the strategic management of services through an Integrated Services Management Model which links operational, marketing, financial and human resource management functions, within a broad and diverse collection of international, regional, and local service contexts. It contains numerous case examples, student projects and exercises, with a particular focus on the Asia Pacific and Australasian regions.





نظرات کاربران