دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: تاریخ ویرایش: 1 نویسندگان: Harold Silver. Pamela Silver سری: ISBN (شابک) : 9780521025867, 9780521381499 ناشر: سال نشر: 2006 تعداد صفحات: 460 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 7 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب An Educational War on Poverty: American and British Policy-making 1960-1980 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب جنگ آموزشی علیه فقر: سیاست گذاری آمریکا و بریتانیا 1960-1980 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
آموزش یکی از محورهای مهم «جنگ علیه فقر» بود که توسط پرزیدنت جانسون در سال 1964 اعلام شد. سیاست ایالات متحده مبتنی بر تحقیق و آزمایشهایی بود که در اوایل دهه 1960 انجام شد، برنامههای عمدهای مانند شروع پیشدبستانی و قانون آموزش ابتدایی و متوسطه را تولید کرد. 1965. در این مطالعه بزرگ فراآتلانتیک، دو کارشناس ارشد آموزشی، هم این تحولات و هم فرآیندهای مشابه را در بریتانیا مورد بررسی قرار می دهند - به ویژه گزارش پلودن در سال 1967. سیلورز تغییر توجه در بریتانیا از طبقه اجتماعی و دبیرستان به فقر و ابتدایی و ابتدایی را بررسی می کند. مرحله پیش دبستانی، و از مطالب بایگانی و مصاحبه گسترده برای تجزیه و تحلیل عمیق تعاملات فراآتلانتیک، شباهت ها و تفاوت ها در سیستم ها و سیاست ها استفاده کنید. جنگ آموزشی علیه فقر کمک قابل توجهی به تاریخ اجتماعی و آموزشی اخیر می کند که هم برای محققان و هم برای سیاست گذاران مورد توجه است، به ویژه برای دو کتابشناسی ملی در مقیاس بزرگ.
Education was a critical focus of the "war on poverty" declared by President Johnson in 1964. U.S. policy built on research, and experiments being conducted in the early 1960s produced major programs such as the preschool Head Start and the Elementary and Secondary Education Act, 1965. In this major transatlantic study two senior educationalists examine both these developments and similar processes in Britain--notably the Plowden report of 1967. The Silvers examine the shift of attention in Britain from social class and the secondary school to poverty and the primary and preschool stage, and use extensive archive and interview material to analyze in depth transatlantic interactions, similarities, and differences in systems and policies. An Educational War on Poverty makes a substantial contribution to recent social and educational history, of interest both to scholars and policy makers, not least for its two large-scale national bibliographies.