ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب How You Do... What You Do: Create Service Excellence That Wins Clients For Life

دانلود کتاب چگونه انجام می‌دهید... کاری که انجام می‌دهید: خدمات عالی ایجاد کنید که مشتریان را مادام العمر به دست آورد

How You Do... What You Do: Create Service Excellence That Wins Clients For Life

مشخصات کتاب

How You Do... What You Do: Create Service Excellence That Wins Clients For Life

دسته بندی: نرم افزار: نرم افزار اداری
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0071592784, 9780071641753 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 314 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 805 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب How You Do... What You Do: Create Service Excellence That Wins Clients For Life به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب چگونه انجام می‌دهید... کاری که انجام می‌دهید: خدمات عالی ایجاد کنید که مشتریان را مادام العمر به دست آورد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب چگونه انجام می‌دهید... کاری که انجام می‌دهید: خدمات عالی ایجاد کنید که مشتریان را مادام العمر به دست آورد

بین چالش‌های تشدید رقابت، مشتریان آگاه و خدمات ناامید به مشتریان، بازار امروز شلوغ‌تر و شلوغ‌تر می‌شود. نتیجه این است که مشتریان شما نفوذ و انتخاب بیشتری نسبت به قبل دارند. اگر شما یا سازمانتان به طور مداوم انتظارات آنها را برآورده نکنید و از آنها فراتر نروید، مشتریان شما قدرت خرید خود را به جای دیگری خواهند برد. ساده است. اما با ایجاد تعالی خدمات به عنوان اولویت استراتژیک و فرهنگی خود، روابط قوی مورد نیاز برای جلب و حفظ مشتریان وفادار را تقویت خواهید کرد. در این کتاب موفقیت آمیز، باب لیوینگستون، کارشناس خدمات مشتری، ابزارهای عملی برای تغییر رویکرد خود در ارائه خدمات به مشتریان با تقویت «نحوه انجام کاری که انجام می دهید» به شما ارائه می دهد. چه یک رهبر کسب و کار، یک مدیر خدمات مشتری، یک مدیر فروش یا یک فرد باشید، می توانید با اتخاذ نقشه راه ساده و در عین حال اثبات شده لیوینگستون برای دستیابی به تعالی خدمات، خود را از رقابت متمایز کنید. در چگونه انجام می دهید. . . آنچه انجام می‌دهید، لیوینگستون طرحی شفاف و گام به گام برای تغییر فرهنگ، نگرش‌ها و رفتارهای شما ارائه می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید اهداف و ارزش‌های خود را توسعه دهید و زندگی کنید. بهبود مستمر با تحریک خلاقیت و نوآوری فرهنگ خدمات محور خود را در حال رشد نگه دارید ایجاد اشتیاق برای تعالی خدمات لیوینگستون از یک عمر تجربه استفاده می کند که در آن به موفقیت قابل اندازه گیری دست یافته است و به بسیاری از شرکت ها کمک می کند فرهنگ خدمات خود را شکل دهند - به ویژه CROSSMARK، یک مصرف کننده بین المللی. آژانس فروش و بازاریابی محصولات، که دگرگونی قابل توجه آن به عنوان یکی از قوی ترین اظهارات اثبات این روش شناخته می شود. در سرتاسر، Livingston سایر شرکت‌های بزرگ را که به دلیل خدمات عالی خود مشهور هستند، از جمله Accenture، Henry & Horne، ECRM، The Nielsen Company، TBWA\Worldwide، Four Seasons و بسیاری دیگر، معیار قرار می‌دهد. این رویکرد قانع‌کننده و الهام‌بخش برای خدمات، با اجرای صحیح، عملاً وفاداری مشتری را تضمین می‌کند که شما را از رقابت متمایز می‌کند و شما را با نحوه انجام کار متمایز می‌کند. . . کاری که شما انجام می دهید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Between the challenges of escalating competition, well-informed clients, and dismal customer service, today's marketplace is becoming more and more crowded. The result is that your clients have more influence and choices than ever before. If you or your organization do not consistently satisfy and surpass their expectations, your clients will take their buying power elsewhere. It's that simple. But by establishing service excellence as your top strategic and cultural priority, you will foster the strong relationships needed to win--and retain--loyal clients. In this breakthrough book, customer service expert Bob Livingston gives you practical tools for transforming your approach to serving clients by strengthening “how you do what you do.” Whether you're a business leader, a client service executive, a sales manager, or an individual, you can differentiate yourself from competition by adopting Livingston's simple yet proven roadmap for achieving Service Excellence. In How You Do . . . What You Do, Livingston imparts a clear, step-by-step blueprint for transforming your culture, attitudes, and behaviors by illustrating how to: Develop and live your Purpose and Values Understand your clients' soft needs, and create plans to satisfy them Seek continuous improvement by stimulating creativity and innovation Keep your service-oriented culture growing Create a passion for Service Excellence Livingston draws upon a lifetime of experience in which he has achieved measurable success helping many companies shape their service cultures--most notably CROSSMARK, an international consumer products sales and marketing agency, whose remarkable transformation stands out as one of the strongest proof statements for this methodology. Throughout, Livingston benchmarks other great companies renowned for their service excellence, including Accenture, Henry & Horne, ECRM, The Nielsen Company, TBWA\Worldwide, Four Seasons, and many others. Properly executed, this compelling and inspirational approach to service virtually guarantees the client loyalty that will set you apart from competition, and distinguish you by How You Do . . . What You Do.





نظرات کاربران