دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: مدیریت: مدیریت پروژه ویرایش: نویسندگان: Nina Budina, Hana Polackova Brixi, Timothy Irwin سری: ISBN (شابک) : 0821371533, 9780821371541 ناشر: سال نشر: 2007 تعداد صفحات: 48 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 493 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Public-private Partnerships in the New Eu Member States: Managing Fiscal Risks (World Bank Working Papers) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مشارکت های دولتی و خصوصی در کشورهای عضو جدید اتحادیه اروپا: مدیریت ریسک های مالی (مقاله های کاری بانک جهانی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
مشارکتهای دولتی-خصوصی (PPPs) در سراسر جهان محبوب هستند، تا حدی به این دلیل که به دولتها اجازه میدهند سرمایهگذاری بسیار مورد نیاز در خدمات عمومی را بدون نیاز به افزایش مالیات یا استقراض فوری تضمین کنند. با این حال، PPP ها یک خطر مالی هستند زیرا تمایل دولت برای اجتناب از گزارش بدهی های فوری ممکن است آن را نسبت به هزینه ها و خطرات مالی آتی کور کند. اگرچه PPP ها ممکن است در کوتاه مدت بیانیه های مالی گزارش شده دولت ها را خدشه دار نکنند، اما تعهدات مالی ایجاد می کنند. این آسیب پذیری مالی را افزایش می دهد و می تواند منجر به طراحی ضعیف PPP ها شود. میزان خطر بستگی به نهادهای مالی دارد که تصمیمات دولت را در قبال PPPها شکل می دهند و محدود می کنند. چنین نهادهای مالی بر انگیزه های تصمیم گیری تأثیر می گذارد. بنابراین، مؤسسات مالی بهتر میتوانند تغییراتی را افزایش دهند که PPPها به خوبی طراحی و مورد استفاده قرار میگیرند.
Public-private partnerships (PPPs) are popular around the world, in part because they allow governments to secure much-needed investment in public services without immediately having to raise taxes or borrow. Yet, PPPs pose a fiscal danger because a government's desire to avoid reporting immediate liabilities may blind it to future fiscal cost and risks. Although PPPs may not blemish governments' reported fiscal statements in the short term, they do create fiscal obligatioins. This increases fiscal vulnerability and can result in poorly-designed PPPs. The extent of the danger depends on the fiscal institutions that shape and constrain government decisions toward PPPs. Such fiscal institutions affect decisionmaking incentives. Better fiscal institutions therefore can increase the change that PPPs will be well designed and appropriately used.