ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Evolution

دانلود کتاب سیر تکاملی

Evolution

مشخصات کتاب

Evolution

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0345457838, 0345457846 
ناشر:  
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 593 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Evolution به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سیر تکاملی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سیر تکاملی

تکامل از گذشته های دور تا آینده دور، از زمین اولیه تا ستارگان، سمفونی سر به فلک کشیده مبارزه، انقراض و بقا است. حماسه ای خیره کننده که دوازده رشته علمی و گروهی از شخصیت های فراموش نشدنی را با هم ترکیب می کند تا درام بزرگ تکامل را با تمام شکوه و عظمت حیرت انگیز و زیبایی دقیق آن منتقل کند. شصت و پنج میلیون سال پیش، زمانی که دایناسورها بر زمین حکومت می کردند، یک پستاندار کوچک زندگی می کرد، یک پرومویت اولیه از گونه Purgatorius. باکستر از این آغاز فروتنانه، تبار انسانی را در طول زمان دنبال می کند. ماجرایی که می گذرد یک اودیسه گیرا است که توسط شانس و رقابت اداره می شود، یک سفر خطرناک به مقصدی نامشخص در امتداد مسیری که توسط تحولات ناگهانی و فاجعه آمیز احاطه شده است. این مسیری است که برای اکثر گونه ها به رکود یا انقراض ختم می شود. چرا بشریت باید از این سرنوشت فرار کند؟


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Stretching from the distant past into the remote future, from primordial Earth to the stars, Evolution is a soaring symphony of struggle, extinction, and survival; a dazzling epic that combines a dozen scientific disciplines and a cast of unforgettable characters to convey the grand drama of evolution in all its awesome majesty and rigorous beauty. Sixty-five million years ago, when dinosaurs ruled the Earth, there lived a small mammal, a proto-primate of the species Purgatorius. From this humble beginning, Baxter traces the human lineage forward through time. The adventure that unfolds is a gripping odyssey governed by chance and competition, a perilous journey to an uncertain destination along a route beset by sudden and catastrophic upheavals. It is a route that ends, for most species, in stagnation or extinction. Why should humanity escape this fate?





نظرات کاربران