ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Facilitating Reflective Learning Through Mentoring & Coaching

دانلود کتاب تسهیل یادگیری انعکاسی از طریق منتورینگ و مربیگری

Facilitating Reflective Learning Through Mentoring & Coaching

مشخصات کتاب

Facilitating Reflective Learning Through Mentoring & Coaching

دسته بندی: آموزشی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0749444487, 9780749444488 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 336 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Facilitating Reflective Learning Through Mentoring & Coaching به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تسهیل یادگیری انعکاسی از طریق منتورینگ و مربیگری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تسهیل یادگیری انعکاسی از طریق منتورینگ و مربیگری

تعاریف اصطلاحات "کوچینگ" و "مربی" معمولاً مبهم است و اغلب برای مشتریانی که نیاز به ارزیابی مزایای این فعالیت ها دارند گیج کننده است. تسهیل یادگیری انعکاسی از طریق منتورینگ و کوچینگ با ارائه یک چارچوب نظری که مدل‌های مربیگری و مربیگری را همراه با مثال‌هایی از نحوه کاربرد آنها در عمل ارائه می‌کند، وضوح را فراهم می‌کند. تئوری قوی با تمرین‌های عملی، مطالعات موردی، الگوهای کارگاه آموزشی، جزوه‌های شریک یادگیری و ابزارهایی برای انتخاب مربیان آینده پشتیبانی می‌شود. همچنین راهنمایی‌های مهمی در زمینه‌های حساس مانند مرز بین مربیگری یا مربیگری و درمان و نیاز به کدهای تمرین داده شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Definitions of the terms “coaching” and “mentoring” tend to be ambiguous and are often confusing for clients who need to assess the benefits of these activities. Facilitating Reflective Learning Through Mentoring and Coaching provides clarity by offering a theoretical framework presenting coaching and mentoring models together with examples of how they can be applied in practice. Robust theory is backed up by practical exercises, case studies, training workshop templates, learning partner handouts and tools for selecting prospective mentors. Important guidance is also given on sensitive areas such as the boundary between mentoring or coaching and therapy, and the need for codes of practice.





نظرات کاربران