دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: آموزشی ویرایش: نویسندگان: Anne Brockbank. Ian McGill سری: ISBN (شابک) : 0749444487, 9780749444488 ناشر: سال نشر: 2006 تعداد صفحات: 336 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Facilitating Reflective Learning Through Mentoring & Coaching به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تسهیل یادگیری انعکاسی از طریق منتورینگ و مربیگری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
تعاریف اصطلاحات "کوچینگ" و "مربی" معمولاً مبهم است و اغلب برای مشتریانی که نیاز به ارزیابی مزایای این فعالیت ها دارند گیج کننده است. تسهیل یادگیری انعکاسی از طریق منتورینگ و کوچینگ با ارائه یک چارچوب نظری که مدلهای مربیگری و مربیگری را همراه با مثالهایی از نحوه کاربرد آنها در عمل ارائه میکند، وضوح را فراهم میکند. تئوری قوی با تمرینهای عملی، مطالعات موردی، الگوهای کارگاه آموزشی، جزوههای شریک یادگیری و ابزارهایی برای انتخاب مربیان آینده پشتیبانی میشود. همچنین راهنماییهای مهمی در زمینههای حساس مانند مرز بین مربیگری یا مربیگری و درمان و نیاز به کدهای تمرین داده شده است.
Definitions of the terms “coaching” and “mentoring” tend to be ambiguous and are often confusing for clients who need to assess the benefits of these activities. Facilitating Reflective Learning Through Mentoring and Coaching provides clarity by offering a theoretical framework presenting coaching and mentoring models together with examples of how they can be applied in practice. Robust theory is backed up by practical exercises, case studies, training workshop templates, learning partner handouts and tools for selecting prospective mentors. Important guidance is also given on sensitive areas such as the boundary between mentoring or coaching and therapy, and the need for codes of practice.