دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: روانشناسی ویرایش: نویسندگان: Gerhard Raab, Fritz Unger, Alexander Unger سری: ISBN (شابک) : 3834921580, 9783834921581 ناشر: Gabler سال نشر: 2010 تعداد صفحات: 377 زبان: German فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Marktpsychologie: Grundlagen und Anwendung 3. Auflage (Lehrbuch) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب روانشناسی بازار: مبانی و کاربرد ویرایش سوم (کتاب درسی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
گرهارد راب، الکساندر و فریتز آنگر مروری جامع از سوالات اصلی روانشناسی بازار ارائه می دهند. هر فصل یک نظریه ارائه میکند، که سپس با استفاده از حوزههای مشکل معمولی از رویدادهای بازار نشان داده میشود. نمونه های کاربردی عمدتاً از بازاریابی و منابع انسانی می آیند. نویسندگان به شدت به تمام موضوعات اصلی می پردازند.
Gerhard Raab, Alexander und Fritz Unger geben einen umfassenden Überblick über die Kernfragen der Marktpsychologie. Jedes Kapitel stellt eine Theorie vor, die dann anhand typischer Problemfelder aus dem Marktgeschehen illustriert wird. Die Anwendungsbeispiele stammen überwiegend aus dem Marketing und der Personalwirtschaft. Die Autoren setzen sich mit allen zentralen Themen intensiv auseinander.
Front Matter....Pages I-XI
Marktpsychologie im Rahmen wissenschaftlicher Systematik....Pages 1-14
Theorien sozialer Wahrnehmung und sozialer Urteilsbildung als Ausgangspunkte....Pages 15-29
Theorie sozialer Vergleiche....Pages 30-41
Die Theorie kognitiver Dissonanz....Pages 42-64
Die Theorie psychologischer Reaktanz....Pages 65-76
Attributionstheorien....Pages 77-96
Cognitive Response....Pages 97-106
Theorien zur Informationsverarbeitung....Pages 107-119
Urteilsheuristiken....Pages 120-131
Entwicklungspsychologie....Pages 132-148
Persönlichkeitstheorien....Pages 149-168
Wahrnehmungspsychologie....Pages 169-183
Lerntheorien....Pages 184-199
Motivation....Pages 200-223
Emotionen....Pages 224-244
Biologische Psychologie - Naturwissenschaftliche Grundlagen ökonomischen Verhaltens....Pages 245-267
Macht....Pages 268-294
Kontrolltheorien – Die Sehnsucht der Kunden nach Kontrolle....Pages 295-310
Ego-Depletion – Verlust an Kontrolle....Pages 311-331
Austauschtheorien - Gerechtigkeit als Voraussetzung dauerhafter Kundenbeziehungen....Pages 332-347
Laienepistemologie....Pages 348-361
Back Matter....Pages 362-365