ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Enemy

دانلود کتاب دشمن

The Enemy

مشخصات کتاب

The Enemy

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1423131754, 9781423131755 
ناشر:  
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 793 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب The Enemy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دشمن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دشمن

یک بیماری همه افراد بالای 16 سال را مبتلا کرده است. هر کسی که "بزرگ" است تبدیل به موجودی در حال تجزیه و بی مغز شده است که با تغذیه از کودکان زنده می ماند. کودکان و نوجوانان خود را در ساختمان‌های مستحکم محاصره کرده‌اند و با حملات بزرگ‌هایی که مانند سگ‌های گرسنه در دسته سفر می‌کنند مبارزه می‌کنند. خیلی زود، به بازماندگان جوان قول داده می شود که یک پناهگاه امن در کاخ باکینگهام داشته باشند و راهی آن شوند و از لندن در یک سفر خطرناک عبور کنند که آنها را به روش های وحشتناکی آزمایش خواهد کرد. اما مبارزه آنها برای زنده ماندن به پایان نرسیده است - تهدید از درون به اندازه تهدید بیرونی واقعی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A sickness has afflicted everyone over the age of 16; anyone who is a “grown-up” has become a decomposing, brainless creature that survives by feeding on children. The children and teens have barricaded themselves in fortified buildings, fighting off attacks from the grown-ups who travel in packs, like hungry dogs. Before long, the young survivors are promised a safe haven in Buckingham Palace and make their way to it, crossing London on a perilous journey that will test them in harrowing ways. But their fight to stay alive is far from over—the threat from within is as real as the one on the outside.





نظرات کاربران