ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Other People

دانلود کتاب دیگران

Other People

مشخصات کتاب

Other People

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0679735895, 9780679735892 
ناشر:  
سال نشر: 1994 
تعداد صفحات: 132 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 471 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Other People به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دیگران نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دیگران

او در یک اتاق اورژانس در بیمارستان لندن از خواب بیدار می شود، با صدایی که به او می گوید: "حالا تو خودت هستی. مواظب خودت باش. خوب باش." او هیچ اطلاعی از نام، گذشته یا حتی او ندارد. گونه ها. مدتی طول می کشد تا بفهمد که او انسان است -- و موجوداتی که او را تهدید می کنند، دوست می شوند و به او تجاوز می کنند، افراد دیگری هستند. به نظر می رسد برخی از آنها همه چیز را در مورد او می دانند. مارتین آمیس در این رمان وهم انگیز، خنده دار و گاه سرگردان، رمز و رازی را به ما می دهد که به همان اندازه جاه طلبانه و جذاب است، تحقیقی درباره انقراض خشونت آمیز یک زن جوان که ردیابی ساختار او را نیز نشان می دهد. از یک خود جدید و عجیب بی گناه


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

She wakes in an emergency room in a London hospital, to a voice that tells her: "You're on your own now. Take care. Be good." She has no knowledge of her name, her past, or even her species. It takes her a while to realize that she is human -- and that the beings who threaten, befriend, and violate her are other people. Some of whom seem to know all about her.In this eerie, blackly funny, and sometimes disorienting novel, Martin Amis gives us a mystery that is as ambitious as it is intriguing, an investigation of a young woman's violent extinction that also traces her construction of a new and oddly innocent self.





نظرات کاربران