ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Teaching and Learning with Multimedia

دانلود کتاب آموزش و یادگیری با چند رسانه ای

Teaching and Learning with Multimedia

مشخصات کتاب

Teaching and Learning with Multimedia

دسته بندی: آموزشی
ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0415148979, 9780585448572 
ناشر:  
سال نشر: 1997 
تعداد صفحات: 161 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Teaching and Learning with Multimedia به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش و یادگیری با چند رسانه ای نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش و یادگیری با چند رسانه ای

این کتاب مقدمه‌ای است بر مسائل و کاربردهای چند رسانه‌ای در کلاس‌های درس - اعم از ابتدایی و ثانویه و در طیف وسیعی از حوزه‌های موضوعی. این کتاب از مطالبی از طیف وسیعی از مطالعات موردی استفاده می‌کند و بر حوزه‌های مورد توجه معلمان و محققان تمرکز دارد. استفاده موثر از IT همچنان برای بسیاری از معلمان مشکل ساز است و هنوز راه زیادی برای سازماندهی صحیح این موضوع وجود دارد. این کتاب نگاهی دقیق به فناوری اطلاعات در مدرسه دارد و موضوعاتی مانند: * فناوری اطلاعات و برنامه درسی ملی * آموزش زبان خارجی * نیازهای برنامه درسی متفاوت * فرصت ها و محدودیت های کار گروهی * کتاب های گفتاری و خواندن ابتدایی * روش های چند رسانه ای را مورد بحث و بررسی قرار می دهد. از خوانندگان پشتیبانی می کند. این کتاب همچنین به برخی از مسائل فلسفی‌تر مانند مفاهیم رایانه‌های خانگی و محدودیت‌های یادگیری مستقل، و مفهوم «آموزش‌آموزی» - رابطه انگیزه و لذت با یادگیری نگاه می‌کند. در نهایت، این کتاب در سراسر برنامه درسی و بین بخش‌های ابتدایی و متوسطه مقایسه می‌کند و سؤالاتی را در مورد آینده فناوری اطلاعات در مدارس مطرح می‌کند و استدلال می‌کند که معلمان باید سهم قابل توجهی در تصمیم‌گیری در مورد توسعه آینده داشته باشند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book is an introduction to the issues and practicalities of using multimedia in classrooms - both primary and secondary, and across a range of subject areas. The book draws on material from a range of case studies and focuses on areas of concern for teachers and researchers. Using IT effectively continues to be a problem for many teachers, and there is still a long way to go toward organising this properly. The book takes a thorough look at IT in the school, discussing and examining issues such as: * IT and the National Curriculum * foreign language teaching * differing curricular needs * opportunities and constraints of groupwork * talking books and primary reading * ways in which multimedia supports readers. The book also looks at some of the more philosophical issues such as the implications of home-computers and the limits of independent learning, and the notion of "edutainment" - the relationship of motivation and enjoyment to learning. Finally, the book makes comparisons across the curriculum and between primary and secondary sectors and raises questions about the future of IT in schools, arguing that teachers should make a significant contribution to decisions about future development.





نظرات کاربران