ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Distinguishing Disability: Parents, Privilege, and Special Education

دانلود کتاب تشخیص معلولیت: والدین، امتیازات و آموزش ویژه

Distinguishing Disability: Parents, Privilege, and Special Education

مشخصات کتاب

Distinguishing Disability: Parents, Privilege, and Special Education

دسته بندی: آموزشی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780226630007, 0226630013 
ناشر:  
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 214 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Distinguishing Disability: Parents, Privilege, and Special Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تشخیص معلولیت: والدین، امتیازات و آموزش ویژه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تشخیص معلولیت: والدین، امتیازات و آموزش ویژه

دانش آموزان در برنامه های آموزش ویژه می توانند تجربیات متفاوتی داشته باشند. برای برخی، آموزش ویژه به منزله زباله‌دانی است که مدارس دانش‌آموزان مشکل‌شان را در آنجا تخلیه می‌کنند، در حالی که برای برخی دیگر، دسترسی به خدمات و امکاناتی را فراهم می‌کند که شانس موفقیت در مدرسه و فراتر از آن را به‌شدت افزایش می‌دهد. Distinguishing Disability استدلال می کند که این نابرابری در رفتار مستقیماً با نابرابری در منابع در اختیار والدین دانش آموزان مرتبط است. از اواسط دهه 1970، قانون فدرال به والدین کودکان مدارس دولتی اجازه داد تا تقریباً در هر جنبه ای از تصمیم گیری مربوط به آموزش ویژه مداخله کنند. با این حال، کالین اونگ دین فاش می‌کند که این قدرت عموماً فقط برای آن دسته از والدینی است که پول، سابقه تحصیلی و اعتماد به نفس لازم برای ادعای مؤثر در مورد ناتوانی‌ها و نیازهای مربوط به فرزندانشان را دارند. Ong-Dean با بررسی انبوهی از شواهد، از جمله نرخ های تاریخی تشخیص ناتوانی یادگیری، تصمیمات دادگاه، و ادبیات مشاوره برای والدین کودکان معلول، این تقسیم بندی طبقه را مستند می کند. در عصر گسترش ثبت نام در آموزش و پرورش استثنایی، تشخیص ناتوانی تحلیلی به موقع از شیوه ای است که این گسترش انواع جدیدی از نابرابری را ایجاد کرده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Students in special education programs can have widely divergent experiences. For some, special education amounts to a dumping ground where schools unload their problem students, while for others, it provides access to services and accommodations that drastically improve chances of succeeding in school and beyond. Distinguishing Disability argues that this inequity in treatment is directly linked to the disparity in resources possessed by the students’ parents.            Since the mid-1970s, federal law has empowered parents of public school children to intervene in virtually every aspect of the decision making involved in special education. However, Colin Ong-Dean reveals that this power is generally available only to those parents with the money, educational background, and confidence needed to make effective claims about their children’s disabilities and related needs. Ong-Dean documents this class divide by examining a wealth of evidence, including historic rates of learning disability diagnosis, court decisions, and advice literature for parents of disabled children. In an era of expanding special education enrollment, Distinguishing Disability is a timely analysis of the way this expansion has created new kinds of inequality.





نظرات کاربران