ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Experimental Auctions: Methods and Applications in Economic and Marketing Research (Quantitative Methods for Applied Economics and Business Research)

دانلود کتاب مزایده های تجربی: روش ها و کاربردها در تحقیقات اقتصادی و بازاریابی (روش های کمی برای تحقیقات اقتصادی و تجاری کاربردی)

Experimental Auctions: Methods and Applications in Economic and Marketing Research (Quantitative Methods for Applied Economics and Business Research)

مشخصات کتاب

Experimental Auctions: Methods and Applications in Economic and Marketing Research (Quantitative Methods for Applied Economics and Business Research)

دسته بندی: اقتصاد
ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780521671248, 0521671248 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 315 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Experimental Auctions: Methods and Applications in Economic and Marketing Research (Quantitative Methods for Applied Economics and Business Research) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مزایده های تجربی: روش ها و کاربردها در تحقیقات اقتصادی و بازاریابی (روش های کمی برای تحقیقات اقتصادی و تجاری کاربردی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مزایده های تجربی: روش ها و کاربردها در تحقیقات اقتصادی و بازاریابی (روش های کمی برای تحقیقات اقتصادی و تجاری کاربردی)

اقتصاددانان، روانشناسان و بازاریابان به دلایل مختلفی علاقه مند به تعیین ارزش پولی افراد برای کالاهای غیربازاری هستند: برای انجام تجزیه و تحلیل هزینه و فایده، تعیین اثرات رفاهی نوآوری فناوری یا سیاست عمومی، پیش بینی محصول جدید. موفقیت و درک رفتار فردی و مصرف کننده. متأسفانه، بسیاری از تکنیک‌های موجود در حال حاضر برای استخراج ارزش‌های افراد از یک مشکل جدی رنج می‌برند، زیرا شامل پرسیدن سؤالات فرضی از افراد در مورد رفتار مورد نظر می‌شود. حراج های تجربی این مشکل را دور می زنند زیرا در آن افراد افراد را درگیر مبادله پول واقعی با کالاهای واقعی در یک بازار فعال می کنند. این نشان دهنده وسیله ای امیدوارکننده برای استخراج ارزش های غیر بازاری است. Lusk و Shogren راهنمای جامعی برای تئوری و عمل حراج های تجربی ارائه می دهند. این منبع ارزشمندی برای دانشجویان فارغ التحصیل، پزشکان و محققانی خواهد بود که با طراحی و استفاده از مزایده های تجربی در تحقیقات اقتصادی و بازاریابی کاربردی مرتبط هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Economists, psychologists, and marketers are interested in determining the monetary value people place on non-market goods for a variety of reasons: to carry out cost-benefit analysis, to determine the welfare effects of technological innovation or public policy, to forecast new product success, and to understand individual and consumer behavior. Unfortunately, many currently available techniques for eliciting individuals' values suffer from a serious problem in that they involve asking individuals hypothetical questions about intended behavior. Experimental auctions circumvent this problem because they involve individuals exchanging real money for real goods in an active market. This represents a promising means for eliciting non-market values. Lusk and Shogren provide a comprehensive guide to the theory and practice of experimental auctions. It will be a valuable resource to graduate students, practitioners and researchers concerned with the design and utilization of experimental auctions in applied economic and marketing research.





نظرات کاربران