ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Die Rolle der Markenpersönlichkeit für die kommunikative Führung einer Marke: Eine Analyse aus systemtheoretischer Perspektive (Reihe: VS Research)

دانلود کتاب نقش شخصیت برند در مدیریت ارتباطی یک برند: تحلیلی از منظر نظریه سیستمی (سری: تحقیقات VS)

Die Rolle der Markenpersönlichkeit für die kommunikative Führung einer Marke: Eine Analyse aus systemtheoretischer Perspektive (Reihe: VS Research)

مشخصات کتاب

Die Rolle der Markenpersönlichkeit für die kommunikative Führung einer Marke: Eine Analyse aus systemtheoretischer Perspektive (Reihe: VS Research)

دسته بندی: تحلیل و بررسی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 3531158813, 9783531158815 
ناشر: VS Verlag 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 143 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Die Rolle der Markenpersönlichkeit für die kommunikative Führung einer Marke: Eine Analyse aus systemtheoretischer Perspektive (Reihe: VS Research) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نقش شخصیت برند در مدیریت ارتباطی یک برند: تحلیلی از منظر نظریه سیستمی (سری: تحقیقات VS) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نقش شخصیت برند در مدیریت ارتباطی یک برند: تحلیلی از منظر نظریه سیستمی (سری: تحقیقات VS)

برندها تصاویر ذهنی جمعی هستند که ما به صورت مفهومی و تداعی به یک محصول یا شرکت پیوند می دهیم. این برند به این دلیل رشد می‌کند که ما ویژگی‌ها و ارزش‌ها را به گونه‌ای به آن‌ها نشان می‌دهیم که گویی افرادی هستند که با آنها تعامل داریم. از این نظر، برندها فضاهای ادراک و فرافکنی را مشخص می کنند که ما در محیط زندگی خود ادغام می کنیم. هرچه نحوه درک برند برجسته تر و ثابت تر باشد، واضح تر می توانیم آن را به عنوان یک هویت درک کنیم. هویت پیچیدگی را کاهش می دهد و در نتیجه اعتماد ایجاد می کند. هر چه دنیای ادراک ما به دلیل تنوع اطلاعات و پیشنهادات رسانه ای به چالش کشیده شود، پیشنهادات مهم تری به ما کمک می کنند تا این عرضه بیش از حد اطلاعات و سیگنال ها را ساختار دهیم. از این نظر، برندها الگوهای مهم ادراک و تفسیر هستند که جهت گیری و معنا را منتقل می کنند. با این حال، برندها حامل پیام ها و ارزش ها نیز هستند. آنها در ارتباطات و تعاملات اجتماعی و رسانه ای که در آنها تعبیه شده اند، تحقق می یابند. این امر برندها را به موضوعات برجسته ادراک و تفسیر تبدیل می کند. ما خود را از طریق برندها با برقراری ارتباط با دیگران از طریق برندها تعریف می کنیم. این گنجاندن برندها و ویژگی های برند در ارتباطات روزمره ما، در استفاده نمادین و موضوعی برندها، آنها را به عنوان یک شی ارتباطی قابل اتصال می کند. به عنوان یک قاعده، ما به برندها یک جهش ایمان می دهیم، اما این اعتماد V باید خود را در استفاده از برند و همچنین در ارتباط با برند و در مورد آن نشان دهد. از این نظر، ارتباط متقاعد کننده با برند که می تواند بر اساس ویژگی های محسوس و ظاهر جذاب باشد، بزرگترین چالش برای مدیریت برند و ارتباط بازار است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Marken sind kollektive Vorstellungsbilder, die wir mit einem Produkt oder - nem Unternehmen konnotativ und assoziativ verknüpfen. Die Marke lebt davon, dass wir auf sie Eigenschaften und Werte projizieren, als ob sie Personen wären, mit denen wir in Interaktion treten. Insofern kennzeichnen Marken Wahrn- mungs- und Projektionsräume, die wir in unsere Lebenswelt integrieren. Je pr- nanter und konsistenter das Wahrnehmungsbild einer Marke ist, desto eindeu- ger können wir sie als Identität wahrnehmen. Identität reduziert Komplexität und erzeugt gerade dadurch Vertrauen. Je mehr unsere Wahrnehmungswelt durch die Vielfalt von Informationen und medialen Angeboten herausgefordert wird, desto wichtiger werden Angebote, die uns helfen, dieses Überangebot an Informat- nen und Signalen zu strukturieren. Insofern sind Marken wichtige Wahrn- mungs- und Deutungsmuster, die Orientierung und Sinn vermitteln. Marken sind aber zugleich auch Träger von Botschaften und Werten. Sie realisieren sich in den sozialen und medial vermittelten Kommunikationen und Interaktionen, in die sie eingebettet sind. Das macht Marken zu hervorgehobenen Wahrnehmungs- und Interpretationsgegenständen. Wir definieren uns über M- ken, indem wir über Marken mit anderen kommunizieren. Diese Einbeziehung von Marken und Markeneigenschaften in unsere alltäglichen Kommunikationen, in die symbolische und thematische Verwendung von Marken, macht sie als Kommunikationsgegenstand erst anschlussfähig. In der Regel geben wir Marken einen Vertrauensvorschuss, aber dieses V- trauen muss sich in der Markenverwendung wie in der Kommunikation mit und über die Marke bewähren. Insofern ist eine überzeugende Markenkommunika- on, die sich auf wahrnehmbare Eigenschaften und attraktive Erscheinungsbilder stützen kann, die größte Herausforderung an eine Markenführung und Mark- kommunikation.





نظرات کاربران