ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب ELECTROSHOCK: Restoring the Mind

دانلود کتاب الکتروشوک: بازیابی ذهن

ELECTROSHOCK: Restoring the Mind

مشخصات کتاب

ELECTROSHOCK: Restoring the Mind

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0195119568, 9781423738008 
ناشر:  
سال نشر: 1999 
تعداد صفحات: 174 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب ELECTROSHOCK: Restoring the Mind به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب الکتروشوک: بازیابی ذهن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب الکتروشوک: بازیابی ذهن

الکتروشوک درمانی مدت‌هاست که از یک تصویر عمومی بحث‌برانگیز و عجیب رنج می‌برد و عملاً آن را به عنوان یک گزینه درمانی برای بسیاری از بیماران حذف کرده است. در الکتروشوک، دکتر مکس فینک، از 45 سال تجربه بالینی و تحقیقاتی استفاده می کند تا استدلال کند که ECT اکنون یک درمان ایمن، بدون درد و گاهی نجات دهنده برای اختلالات عاطفی و روانی است. دکتر فینک توسعه ECT را از کشف آن در سال 1934 و به دنبال آن استفاده گسترده برای دو دهه، تا دهه 1950 که تا حد زیادی با معرفی داروهای روانگردان جایگزین شد، تا احیای آن در بیست سال گذشته به عنوان یک درمان مناسب، دنبال می کند. او مطالعات موردی واقعی بیمارانی را که با ECT درمان شده‌اند ارائه می‌کند و نشان می‌دهد که بسیاری از اختلالات - مانند افسردگی، شیدایی، کاتاتونی و اسکیزوفرنی - به خوبی به آن پاسخ می‌دهند. همانطور که او کل فرآیند را از آماده سازی تا بهبودی توضیح می دهد، ما آنچه را که بیمار تجربه می کند، می بینیم. فینک همچنین نشان می‌دهد که چگونه بی‌هوشی و آرام‌سازی عضلانی ECT را اصلاح کرده است، ناراحتی را به حداقل می‌رساند و خطرات را تا سطحی بسیار پایین‌تر از خطرات تجربه شده توسط بیمارانی که از داروهای روان‌گردان استفاده می‌کنند که به طور معمول برای مشکلات مشابه تجویز می‌شوند، کاهش داده است. الکتروشوک برای روشن کردن بسیاری از تصورات غلط پیرامون ECT، یک منبع عالی برای بیماران، خانواده‌های آنها و متخصصان سلامت روان است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Electroshock therapy has long suffered from a controversial and bizarre public image, effectively removing it as a treatment option for many patients. In Electroshock, Max Fink, M.D., draws on 45 years of clinical and research experience to argue that ECT is now a safe, painless, and sometimes life-saving treatment for emotional and mental disorders. Dr. Fink traces the development of ECT from its discovery in 1934 followed by widespread use for two decades, to the 1950s when it was largely replaced by the introduction of psychotropic drugs, to its revival in the past twenty years as a viable treatment. He provides actual case studies of patients who have been treated with ECT and illustrates that many disorders--such as depression, mania, catatonia, and schizophrenia--respond well to it. As he explains the whole procedure from preparation to recovery, we see what the patient experiences. Fink also shows how anesthesia and muscle relaxation have refined ECT, minimizing discomfort and reducing risks to a level far lower than those experienced by patients using psychotropic drugs routinely prescribed for the same problems. Clarifying the many misconceptions surrounding ECT, Electroshock is an excellent sourcebook for patients, their families, and mental health professionals.





نظرات کاربران