ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Total Relationship Marketing

دانلود کتاب بازاریابی رابطه کامل

Total Relationship Marketing

مشخصات کتاب

Total Relationship Marketing

دسته بندی: بازار یابی
ویرایش: 2 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0750654074, 9780585458083 
ناشر:  
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 369 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 19


در صورت تبدیل فایل کتاب Total Relationship Marketing به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی رابطه کامل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی رابطه کامل

بازاریابی رابطه‌ای توتال یک دیدگاه جدید و واقعاً منحصر به فرد از معنای مدیریت بازاریابی و مقدمه‌ای کامل برای حوزه به سرعت در حال تحول بازاریابی رابطه‌ای ارائه می‌کند. این نسخه جدید عنوان اصلی Gummesson که سهم عمده ای در تفکر بازاریابی در سطح بین المللی دارد، تحلیلی قدرتمند و عمیق از بازاریابی رابطه مند مدرن را ارائه می دهد. بسیار آموزنده، به سبک کاربردی، و مملو از مثال‌ها و موارد از شرکت‌های واقعی، یک منبع ضروری برای همه متخصصان بازاریابی جدی و همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک ویژگی کلیدی در سراسر این نسخه تازه اصلاح شده است. پوشش جامع در اینترنت، تجارت الکترونیک و بازاریابی یک به یک نمونه ها، موارد، مفاهیم و مراجع جدید برای کمک به خواننده اضافه شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Total Relationship Marketing provides a genuinely unique new view of the meaning of marketing management and a complete introduction to the rapidly evolving field of relationship marketing. A major contribution to marketing thought internationally, this new edition of Gummesson's seminal title presents a powerful and in depth analysis of modern relationship marketing. Highly informative, practical in style, and packed with examples and cases from real companies, it is an essential resource for all serious marketing practitioners as well as both undergraduate and postgraduate students. Customer Relationship Management (CRM) is a key feature throughout this newly revised editionComprehensive coverage on the Internet, e-Business and one-to one marketingNew examples, cases, concepts and references have been added to aid the reader





نظرات کاربران