ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Magico-Religious Groups and Ritualistic Activities: A Guide for First Responders

دانلود کتاب گروههای مذهبی جادویی و فعالیتهای آیینی: راهنمای پاسخ دهندگان اول

مشخصات کتاب

Magico-Religious Groups and Ritualistic Activities: A Guide for First Responders

دسته بندی: جبر
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1420051865, 9781420051872 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 170 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Magico-Religious Groups and Ritualistic Activities: A Guide for First Responders به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب گروههای مذهبی جادویی و فعالیتهای آیینی: راهنمای پاسخ دهندگان اول نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب گروههای مذهبی جادویی و فعالیتهای آیینی: راهنمای پاسخ دهندگان اول

زنی بیهوش روی زمین دراز کشیده است که اطراف آن را نمادهای زغالی، شمع های سوزان، یک کاسه مایع قرمز چسبناک و مجموعه ای از گیاهان خشک احاطه کرده اند. آیا این یک آیین شفابخش بود که اشتباه انجام شده بود یا فقط یک بازی ناپسند ساده؟ به طور فزاینده ای، اولین پاسخ دهندگان باید با شیوه ها و فرهنگ های خارجی که اغلب در ناآشنایی آنها آزاردهنده هستند، برخورد کنند. درک تفاوت‌ها و تفاوت‌های فرهنگی می‌تواند بین درمان اورژانسی بسیار مورد نیاز و تشدید یک موقعیت حساس از قبل تفاوت ایجاد کند. اولین کتاب در نوع خود، گروه‌های جادویی-مذهبی و فعالیت‌های آیینی: راهنمای اولین پاسخ دهندگان، یک پل فرهنگی برای پرسنل اورژانس در هنگام تعامل با فرهنگ‌های مختلف جادویی-مذهبی فراهم می‌کند. این کتاب ارزشمند بیش از مجموعه‌ای از مصنوعات، آیین‌ها و نمادها، از انسان‌شناسی فرهنگی و مطالعات دینی برای کشف معانی پنهان و قرار دادن اطلاعات در زمینه‌ای مناسب برای اولین پاسخ‌دهنده استفاده می‌کند. این کلیدهای حیاتی را برای بهبود ارتباطات، ارزیابی و درمان در موقعیت‌های حساس فرهنگی ارائه می‌دهد. این کتاب با مقدمه‌ای بر اهمیت ارتباطات میان فرهنگی آغاز می‌کند، فصل‌های بعدی را به عناصر مشترک و متضاد چندین گروه جادویی-مذهبی اختصاص می‌دهد. اعمال نئوپاگانیسم، سانتریا، مذهب بانتو (پالو مایومبه)، وودو، و کوراندریسمو را در نظر می گیرد. این کتاب حقیقت را از فانتزی در مورد مکان‌ها و تاریخ‌های مقدس، مراسم، ساختار گروهی، اشیاء مقدس، تابوهای فرهنگی و باورهای مربوط به بیماری و شفا جدا می‌کند. همچنین شامل بررسی دقیق گیاهان رایج مورد استفاده در شفا و آیین، و همچنین واژه نامه اصطلاحات فرهنگی و نمایه ای از نمادها است. این کتاب با ارتقای شایستگی فرهنگی عملکردی، ابزارهایی را به آژانس‌های خدمات عمومی و امدادگران اضطراری می‌دهد تا موقعیت‌ها را به درستی ارزیابی کنند، خطوط ارتباطی را باز کنند، از تنوع فرهنگی و باورها محافظت کنند و مهم‌تر از همه، درمان اضطراری مؤثر را ارائه دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران