ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Music Therapy And Neurological Rehabilitation: Performing Health

دانلود کتاب موسیقی درمانی و توانبخشی عصبی: انجام سلامت

Music Therapy And Neurological Rehabilitation: Performing Health

مشخصات کتاب

Music Therapy And Neurological Rehabilitation: Performing Health

دسته بندی: عصب شناسی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1843103028, 9781846421389 
ناشر:  
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 304 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Music Therapy And Neurological Rehabilitation: Performing Health به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب موسیقی درمانی و توانبخشی عصبی: انجام سلامت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب موسیقی درمانی و توانبخشی عصبی: انجام سلامت

اصل اصلی این مجموعه نوآورانه این است که هویت را می توان به عنوان یک عملکرد در نظر گرفت که از طریق و در گفتگو با دیگران به دست می آید. نویسندگان نشان می‌دهند که در مواردی که بیماری‌های عصبی-دژنراتیو حرکت، ارتباطات و فرآیندهای فکری را محدود می‌کند و احساس خود را مختل می‌کند، موسیقی درمانی مداخله‌ای مؤثر در توان‌بخشی عصبی است که با موفقیت عملکرد هویت را بازیابی می‌کند که در آن مراجع می‌توانند خود را بشناسند. همچنین می‌تواند به توانبخشی مراجعین مبتلا به زوال عقل، آسیب مغزی ضربه‌ای، و مولتیپل اسکلروزیس، در میان سایر بیماری‌های عصبی کمک کند. «موسیقی درمانی و توانبخشی عصبی» متن معتبر و جامعی است که مورد توجه متخصصان موسیقی، دانشجویان و دانشگاهیان این رشته خواهد بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The central tenet of this innovative collection is that identity can be regarded as a performance, achieved through and in dialogue with others. The authors show that where neuro-degenerative disease restricts movement, communication and thought processes and impairs the sense of self, music therapy is an effective intervention in neurological rehabilitation, successfully restoring the performance of identity within which clients can recognise themselves. It can also aid rehabilitation of clients affected by dementia, traumatic brain injury, and multiple sclerosis, among other neuro-generative diseases. "Music Therapy and Neurological Rehabilitation" is an authoritative and comprehensive text that will be of interest to practising music therapists, students and academics in the field.





نظرات کاربران